سند اشرافی‌گری هاشمی رفسنجانی! + عکس
طنز: به یاد مناظره های تاریخی و به یادماندنی انتخابات 92 این عکس را به نمایندگان جناح های مختلف سیاسی نشان دادیم و از آنها خواستیم تا واکنش‌شان را نسبت به آن نشان دهند.
آیدین سیارسریع در پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: به یاد مناظره های تاریخی و به یادماندنی انتخابات 92 این عکس را به نمایندگان جناح های مختلف سیاسی نشان دادیم و از آنها خواستیم تا واکنش‌شان را نسبت به آن نشان دهند. واکنش‌ها اکثرا شیمیایی بود! در این میان یک سری حل می شدند و گروهی دیگر منفجر!



اصولگرای تندرو: تیروکمان! هاشمی! درختان کهنسال! ساختمان مجلل! عکسی که مصداق کامل اشرافیت است. زمانی که دوستان مظلوم ما در فقر و تنگدستی، مظلومانه دور چوب های این شکلی (V) کش می بستند ومخالفان را هدف قرار می دادند ایشان کجا بودند؟

اصولگرای ناراحت: انشاالله که تیرشان هرچه هست به سنگ می خورد! (زیر لب: ای تیرم به این سنگ!)

اصولگرای میانه رو: آقای هاشمی کلا تیراندازی اش خوب است. معمولا با یک تیر حداقل دو سه تا نشان می زنند!

فعال سیاسی دور از وطن: سیل اشک امانم نمی دهد ... نمی دانم چطور بگویم. هموطن بشتاب! رسانه تویی! در این تصویر درست روبروی هاشمی جوان رعنایی را به جرم آزادیخواهی به درخت بسته اند و روی سرش هم یک سیب قرار داده اند و به هاشمی گفته اند اگر سیب را بزنی 20 امتیاز می گیری و به مرحله بعد می روی. در آن روز سیاه، تیر اینان به خطا رفت و سیب سالم ماند! هموطن! آیا وقت آن نرسیده که به پا خیزی؟! هان؟ (زیر لب: چرا به پا نمیخیزی آخه؟ به پاخیز دیگه لامصب!)

فعال اپورتونیست داخلی (نامعلوم از حیث مواضع): آهای تیرانداز حاذق! ای ردبول! ای انرژی درینک ناطق! ای سردار سازندگی، ای سرگرد تیراندازی، آآآآه ای رابین هود اسلامی ... بگذار "جان کوچولوی" تو باشم...

اپورتونیستی دیگر: خواهد به سر آید غم هجران تو یا نه؟/ ای تیر غمت را دل عشاق نشانه

اصلاح طلب: [حقیقتش اصلاح طلب در مقابل این عکس سکوت کرد و تنها برای چند ثانیه به آن خیره شد. اما توی چشمانش می شد دید که دارد این ترانه را در دل می خواند: دوستت داشتم دوستم داشتی منو کشتی، دوباره زنده کردی!]



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir

مطالب پیشنهادی :
حسن روحانی و عکس معنی دار اینستاگرام
این هم از اینترنت آقای وزیر! + عکس
مخالفان! شجاعت عذرخواهی دارید؟
امدادخودروها ساماندهی می‌شوند
قتل آهنگساز کرجی با 154 ضربه چاقو + عکس