سن رشد سرقت!!!
طنز: ما که در سن رشد بودیم، کشاله رانمان درد می‌کرد. هروقت به مادرمان می‌گفتیم: پشت‌ در رو ننداختی ننه، با خوب و بدم ساختی ننه، ولی کشاله‌رانم درد می‌کنه. چرا؟
پوریا عالمی: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا گفت: در هشت‌ماهه نخست سال‌جاری با اقدامات انجام‌شده از سوی ماموران پلیس، آمار وقوع سرقت نسبت به‌مدت مشابه سال قبل به‌ منفی‌سه‌دهم‌درصد رسید و این یعنی رشد سرقت در کشور متوقف شده است.

ما که در سن رشد بودیم، کشاله رانمان درد می‌کرد. هروقت به مادرمان می‌گفتیم: پشت‌ در رو ننداختی ننه، با خوب و بدم ساختی ننه، ولی کشاله‌رانم درد می‌کنه. چرا؟

می‌گفت: چون در سن رشد هستی.

تا الان هم که کشاله‌ ران جامعه درد می‌کرد به این دلیل بود که سرقت در سن رشد بود.

از طرفی ما که در سن رشد بودیم مدام می‌خوردیم و سیرمانی نداشتیم. لابد به همین دلیل است که در چندسال گذشته که سرقت در سن رشد بود، بخور‌بخور بود و بعضی‌ها سیرمانی نداشتند. بخور‌بخور که می‌گوییم مال زمان ماست که فوقش با یک‌ نصفه‌بربری پرخوری می‌کردیم. الان دیگر اسمش بخور‌بخور نیست و تخور‌پخور است. یک فقره‌اش سلین‌دیون‌خواری بود که سه‌هزارمیلیاردتومان هپلی شد. یک فقره‌اش ارز داروخواری‌ها بود که تبدیل پول دوا‌ ودرمان مردم را می‌خوردند و پورشه پس می‌دادند.

این از این. اما از آن طرف معاون مبارزه با سرقت پلیس که در پاراگراف اول گفته بود رشد سرقت در کشور متوقف شده، در پاراگراف بعدی می‌گوید: خوشبختانه با اقدامات انجام‌شده نه‌تنها افزایشی در سرقت رخ نداد، بلکه رشد سرقت نیز منفی شد.

با همین دست‌فرمان برویم اخبار سال بعد اینطوری می‌شود؛

سال 94

با اقدامات انجام‌شده و استفاده از سیستم جلوگیری، در ایران سرقت انجام نشد.

سال 95

با اقدامات انجام‌شده، نه‌تنها در ایران سرقت انجام نشد بلکه چندهزاردزد شبانه و به‌صورت کاملا ناشناس، رفتند بازار لوازم منزل خریدند و لوازم خریداری‌شده را به خانه مردم بردند



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: bartarinha.ir

مطالب پیشنهادی:
سمت جدید معاون ضرغامی در صدا و سیما
تعیین حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار
ادعای خنده دار رژیم صهیونیستی درباره ایران
روحانی دخل و خرج کشور را چگونه نوشت؟
چرا رجوی خود را پنهان کرده است؟