سخنان گهربار از وزیر آموزش پرورش تا وزیر نیرو
طنز: اعتراف من به داشتن سلاح سرد غیرمتعارف در خانه و محل کار
 شهرام شهیدی: وزیر آموزش و پرورش گفت اعتبار نداریم بخاری های نفتی را حذف کنیم، دانش آموزان را بیمه کردیم. بدین ترتیب آتش نشان های عزیز اگر خدای ناکرده زبانم لال حادثه مدرسه شین آباد تکرار شد اول باید بیمه نامه دانش آموزان عزیز را کنترل کنند که هم بیمه شده باشند و هم تاریخش منقضی نشده باشد، بعد اگر مدارک شان کامل بود این عزیزان را خاموش کنند.

در ادامه سخنان گهربار وزیر آموزش و پرورش در مورد بیمه کردن دانش آموزان به علت عدم وجود اعتبار برای جمع کردن بخاری های نفتی، شنیده شد که وزارت کشور گفته اعتبار نداریم سلاح های سرد و گرم را جمع آوری کنیم. بنابراین شهروندان را بیمه کردیم.

وزارت بهداشت هم اعلام کرده چون اعتبار نداریم مواد غذایی فاسد و ناسالم را جمع آوری کنیم، مردم را بیمه کردیم. سازمان هواپیمایی هم چون پول ندارد هواپیمای نو و سالم بخرد، مسافران را بیمه می کند. حالا اگر سازمانی هم پیدا شود مردم را در برابر اثرات پارازیت بیمه کند که عالی است و دیگر تا هر وقت دل شان خواست می توانند پارازیت ول کنند. اتفاقا الان مدیر مسئول گفت پول حق التحریر این مطلبت را هم نداریم، به جاش بیا بیمه ات کنیم.

* وزیر بهداشت گفت نیازی به فریاد نیست. گوش هایمان باز است. از قدیم هم گفته بودند آنچه البته به جایی نرسد فریاد است و در واقع جناب وزیر همین موضوع را به صورت ملموس تر و عینی تری بازگو کردند.

* عارف گفته دیگر چماق کارایی ندارد. باید از ایشان پرسید اولا زبانم لال تا حالا کارایی داشته؟ حالا برای چه کسی کارایی ندارد؟ مصرف کننده چماق یا مصرف شونده؟

* وزیر بهداشت گفت: ایرانی ها شش برابر آمار جهانی نان می خورند و احتمالا هشت برابر استاندارد جهان حرص. اصلا حرص را می گذارند لای نان می خورند.

* مدیرعامل شرکت خدمات کشاورزی گفت تا پنج سال آینده از واردات کود بی نیاز می شویم. احتمالا از بس برخی دوستان در این مدت شاهکار به خرج خواهند داد به خودکفایی می رسیم! باید چندس ال پیش به خودکفایی می رسیدیم. نمی دانم چرا ننشده؟

* در خبرها آمده بود رتبه ایران در اقتصادهای آزاد جهان بیست پله سقوط کرد. سیاه نمایی هم حدی دارد. اول وقتی ما ته خطیم دیگر سقوط چه معنایی دارد؟ آدم از روی صندلی صقوط می کند اما از روی زمین سفت کهس قوط نمی کند. مثلا تیمی که در لیگ شانزده تیمه در رده شانزدهم است، به رده بیستم که سقوط نمی کند. خلاصه اصلا سقوط تو کارمان نیست. تازه اینطور که ما از وجنات بازار و اقتصاد این کشور می بینیم خیلی هم اقتصاد آزادی است به طوری که هر کس آزاد است هر جور دلش خواست معامله کند. هر چی دلش خواست وارد کند، صادر کند، بخرد، بفروشد و ... خلاصه اقتصاد این کشور از هفت دولت آزاد است، آن وقت الکی هی برای اقتصاد ما حرف درمی آورند.


* شنیدیم همه دانش آموزان یک کلاس توسط مدیر مدرسه تنبیه بدنی شده اند. خیلی اتفاق خوب و جرقه مثبتی است. چرا؟ چون بالاخره یک کسی پیدا شد که شعارهای دولت قبل از جمله عدالت - عدالت در تنبیه فراگیر هم خودش عدالتی است که دولت قبل خیلی سعی کرد به آن نائل شود - را رعایت کند.

* در خبرها خواندیم دوازده و هفت دهم درصد ایرانیان افسردگی دارند، بقیه هم لابد فرار مغزها کرده اند.

* رییس اتحادیه لبنیات گفت مطمئن باشید لبنیات گران می شود. آگاهان اقتصادی گفتند: نه بابا. چی می گی؟ نگووووو. امکان نداره. محاله. تو خواب ببینی و اصلا مگه شدنیه؟ کی دیده تا حالا؟ به حق چیزهای ندیده و نشنیده. نشر اکاذیب یعنی همین ها.

* وزیر نیرو گفته ورود فاضلاب به رودخانه ها را قبول دارم. به نظر می رسد اگر خدابیامرز سهراب سپهری زنده بود حتما الان می سرود: آب را گل نکنید. کود گل ها دو برابر شده است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ماهنامه خط خطی

مطالب پیشنهادی:
من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم!+ عکس
مرگ بر آمریکا شعار محوری ماست!
پایان دوره بنزین 400تومانی! + عکس
اسامی فوت شدگان در عراق به زودی اعلام می شود
بابک زنجانی اینجا ، بابک زنجانی آنجا ، بابک زنجانی همه جا!