تصاویری از متروسواران همیشیگی و موقتی را مشاهده می کنید!
روزانه جمعیتی میلیونی در شهرهای بزرگی مانند تهران سوار مترو می‌شوند.
دکترحسن روحانی رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت از جمله وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی در روز هوای پاک برای رفتن به محل کارشان سوار مترو شدند تا نشان دهند مترو فقط برای مردم عادی نیست.

روزانه جمعیتی میلیونی در شهرهای بزرگی مانند تهران سوار مترو می‌شوند. وسیله نقلیه ای که هم از ترافیک به دور است و هم هوای شهر را آلوده نمی‌کند. اما ازدحام در این وسیله نقلیه، شکایت همیشگی مسافران مترو است. ارزان بودن سفر با مترو توانسته  آن را تبدیل به وسیله حمل و نقل غالب مردم کند. اما با این حال برخی از چهره های سرشناس هنری، ورزشی و سیاسی نیز ممکن است به دلایل مختلف سوار مترو شوند.

متروسواران همیشگی
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/metr1.jpg
نادر قاضی پور

این نماینده محبوب و پرشور ارومیه می گوید که خودروی شخصی ندارد و صبح ها برای رفتن به مجلس با مترو از ایستگاه «سبلان» تا «بهارستان» می‌رود. بسیاری از هم محلی های آقای قاضی پور می‌توانند صبح ها ایشان را در ایستگاه سبلان ببینند. قاضی‌پور می‌گوید: «تا امروز یکبار هم از مجلس ماشین نگرفته‌ام. معمولا با مترو به مجلس می‌روم. مردم اغلب باور نمی‌کنند که من‌‌ همان نادر قاضی‌پور نماینده مجلس هستم. خیلی‌ها محبت دارند و جای خودشان را به من تعارف می‌کنند. برخی هم با تعجب نگاهم می‌کنند و من هم به این‌ها می‌گویم تا حالا آدم ندیده‌اید؟!»

متروسواران موقتی

 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/metr2.jpg
محمدرضا عارف

نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم 12 خرداد 92 برای سرکشی در خیابان و دیدار با مردم با مترو به بازار تهران رفت. این حرکت انتخاباتی عارف باعث شد تا این چهره سیاسی مترو سواری و ازدحام جمعیت در این وسیله نقلیه را تجربه کند.

 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/metr3.jpg
محمدباقر قالیباف

شهردار تهران در میان چهره های سیاسی بیشتر از بقیه از حال و روز مترو خبر دارد. آقای شهردار که هرچند وقت یکبار برای سرکشی به متروی تهران سر می‌زند و سوار آن هم می شود.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/metr4.jpg
محسن هاشمی
 
مدیرعامل پیشین متروی تهران نیز به واسطه مسئولیتش برای بررسی وضعیت مترو بارها سوار این وسیله نقلیه شده است.

 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/metr5.jpg
محسن رضایی

دبیر تشخیص مصلحت نظام شهریور امسال برای بازدید از متروی تبریز به این شهر رفت و سوار این وسیله نقلیه شد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این بازدید بر لزوم توجه به ایمنی و تسریع در اجرای پروژه قطار شهری کلانشهر تبریز تاکید کرد. فاز اول خط یک متروی تبریز به طول 6 کیلومتر است.


http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/metr6.jpg
 محمود احمدی نژاد
 
رئیس جمهور سابق نیز در مهرماه سال 90 سوار متروی شهر مشهد شد تا هم متروی این شهر را افتتاح کند و  هم در لیست چهره های سیاسی مترو سوار قرار گیرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: مجله مهر

 مطالب پیشنهادی:
عکس خاطره انگیز خاتمی در چنین روزی!!
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا