اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اسامی دانش آموزان مجروح در سانحه آتش سوزی مدرسه دخترانه شین آباد پیرانشهر را اعلام کرد.
اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اسامی دانش آموزان مجروح در سانحه آتش سوزی مدرسه دخترانه شین آباد پیرانشهر را اعلام کرد.

به گزارش مهر، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: ساعت 8 صبح روز چهارشنبه در سانحه آتش سوزی کلاس چهارم در دبستان دخترانه انقلاب اسلامی روستای شین آباد در شهرستان پیرانشهر آموزگار و تعدادی از دانش آموزان دچار سانحه شدند.

بر همین اساس مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاون پشتیبانی به همراه بازرسی این اداره کل بلافاصله ساعات اولیه در محل حادثه حاضر شده و هماهنگی های لازم را با دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه و مدیریت بحران پیرانشهر و اداره کل بیمه ایران و دیگر ارگانهای به عمل آوردند.

کلیه مصدومین در اولین فرصت در بیمارستان پیرانشهر تحت مداوای اولیه قرار گرفته و برای رسیدگی بهتر به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند که اسامی دانش آموزان ، معلم و سرایدار مدرسه چنین است.

1- فخر الدین خضری آموزگار

2- خضر راه خارکش سرایدار

3- مبینه پرکم

4- نادیه صالح

5- مهناز محمدپور

6- کوثر احمدزاده

7- آمینه راک

8- آسیه ابوبکری

9- شادی ابراهیمیان

10- اسرین معروفی

11- سیما شادکام

12- اسما دروی

13- ستاره عالیه

14- آمنه اسماعیل پور

15- آرزو طاهر آریایی

16- کانی شریفی

17- سیما مرادی

18- ساریا رسول زاده

19- لیلا کریمی

20- سوزان ملامینی

21- یادگار مصطفی نژاد

22- نگار پری موزه

23- سمیرا اسماعیلی

24- سمیرا معروفی

25- ناهیده شریفی

26- مروارید حمزه

27- فائزه ملو

28- فریده امیدوار

29- آسیا رسولی

مجروحان این حادثه همگی در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه بستری شده و بر اساس اعلام مدیریت بحران استان حال عمومی همه مجروحان رضایت بخش است ولی شش نفر از مصدومان برای مداوا به تبریز انتقال یافتند .

این حادثه بر اثر نشت نفت از بخاری و آتش سوزی آن به وقوع پیوست .
 






















 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.com