صدای سگ گله
صدای سگ گله، راز قتل راننده پژو 206 به دست دو جنایتکار مامورنما را فاش کرد.


 ظهر دیروز پارس کردن سگ گله در زیر یک پل در حوالی مشهد، مرد چوپان را به آنجا رساند. سگ در حالی که پارس می کرد مشغول کندن زمین شد. چند ثانیه بعد جسد مردی از زیر خاک نمایان شد.

مرد چوپان با مشاهده این صحنه خودش را به پاسگاه پلیس رساند و موضوع را اطلاع داد. دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان همراه قاضی موحدی راد ، بازپرس جنایی مشهد خود را به محل حادثه رساندند. آنها پس از خارج کردن جسد از زیر خاک دریافتند حدود 24 ساعت از مرگ او می گذرد و عاملا جنایت پس از قتل مرد جوان جسد او را به آنجا منتقل و دفن کرده بودند.

در ادامه با بررسی مدارکی که همراه مقتول بود هویت او به نام علی شناسایی و پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

با احضار خانواده علی به اداره آگاهی آنها جسد را شناسایی کردند. از سوی دیگر در جریان بررسی ها مشخص شد، پس از این جنایت خودروی 206 مقتول به سرقت رفته است.

با کشف این سرنخ ، مشخصات خودرو در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت. سرانجام با تجسس های گسترده دو پسر جوان در این رابطه دستگیر شدند که در بازرسی خانه یکی از آنها خودرو و جسد مقتول کشف شد.

متهمان در بازجویی های مقدماتی منکر ارتکاب جنایت شدند اما در ادامه لب به اعتراف گشوده و اعتراف کردند، دوشنبه در پوشش مامور خودروی مقتول را متوقف کردیم. برای اینکه او به ما شک نکند لباس مامور بر تن کرده و بی سیم همراه داشتیم. از راننده خواستیم برای تحقیق به پایگاه ما بیاید. در میان راه و در محل خلوت از پشت سر او را با سیم بکسل خفه کرده و جسدش را زیر پلی در 30 کیلومتری مشهد دفن کردیم.

متهمان صبح امروز برای تحقیقات به دادسرای مشهد منتقل شدند تا از سوی قاضی موحدی راد تحت بازجویی قرار گیرند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
حذف 4 صفر پول ملی در دولت دهم کلید می‌خورد؟
بن لادن از فهرست تحریم‌ها خارج شد!
سوریه و مذاکرات دوجانبه، محور مذاکرات لاوروف و کری در برلین
توهین کوچک‌زاده به خبرنگاران
قیمت خودروهای داخلی