زن 29 ساله، قربانی مرد هوس باز
فرمانده نیروی انتظامی انزلی گفت: زنی 29 ساله با ازدواج موقت، قربانی مرد بی رحم و هوس باز در این شهرستان شد.


سرهنگ رحیم شعبانی : كارآگاهان آگاهی این شهرستان با دستگیری مردی هوس باز به همراه زنی بدنام، موفق به كشف راز جنایتی شدند.

وی اظهارداشت: كارآگاهان در بررسی های خود پی بردند كه این مرد 35 ساله متاهل با سوء استفاده از كهولت سن و بیماری پدر و مادر پیرش، با زنان بدنام روابط غیر اخلاقی در منزل پدری اش برقرار و از همسرش كه سال قبل با وی ازدواج کرده بود، خبری نیست.

فرمانده پلیس انزلی گفت: اظهارات ضد و نقیض متهم، كارآگاهان را به پیدایش همسرش ترغیب تا اینكه متوجه شدند كه همسر این مرد سال قبل منزلی را اجاره ولی این متهم پس از شش ماه به بنگاه مربوطه مراجعه و فسق قرارداد کرده است.

وی افزود: این اطلاعات كمك شایانی به كارآگاهان كرد تا تحقیقات خود را بیشتر به روی این مرد معطوف كنند ولی اظهارات ضد و نقیض و همچنین نبود پیدایش همسر و فرزندش كارآگاهان را برآن داشت تا از منزلی كه قبلا در آن سكونت داشته بازدید كنند.

شعبانی اظهارداشت: كارآگاهان موضوع را از دید جنایی نگریسته و با همكاری آتش نشانی در بازدید از منزل و همچنین حفر مقداری از خاك باغچه، گوشه ای از فرش را مشاهده و با خاك برداری بیشتر، فرش را كه توسط طنابی پیچیده شده بود از خاك بیرون آورده و با باز كردن طناب با جسد زن روبرو شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم كه در عمل انجام شده قرار گرفته بود چاره ای جزء بیان حقایق ندید، به پلیس یادآورشد: تولد فرزند در ازدواج موقت با همسرش موجب اختلافشان شده و در سحرگاه پنجم فروردین ماه سال جاری وی را خفه و در باغچه دفن و فرزند خردسال را نیز به بهزیستی سپرده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
کره شمالی تهدید کرد
مشایی:دیدارهای خارجی من همیشه در دفتر رئیس جمهور برگزار می‌شود
ادامه ثبت‌نام دوره‌های کاردانی پودمانی غیرحضوری تا 12 اسفند
سپاه نباید در نظام پزشکی دخالت کند
صدای سگ گله خبر از جنایت می داد!