جوانی 23 ساله حین حفر چاه در یکی از روستاهای سبزوار بر اثر اتصال برق بالابر دچار برق‌گرفتگی شد و در دم جان سپرد.

روز گذشته با تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و گزارش مرگ مشکوک مردی جوان در حین حفر چاه، ماموران پاسگاه انتظامی صدخرو سبزوار به محل اعزام شدند.

این گزارش حاکی از آن است که پس از حضور ماموران انتظامی در محل بررسی، مشخص شد جوانی 23 ساله به نام هادی در حین حفر چاه بر اثر اتصال سیم برق دستگاه بالابر دچار برق گرفتگی شده و به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

شایان ذکر است جسد متوفی پس از هماهنگی با مقامات قضایی با کمک نیروهای امدادی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

*سارق اینترنتی در سبزوار دستگیر شد

همچنین در پی شکایات فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب عابربانک خود، ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند؛ در بررسی‌های اولیه مشخص شد مبلغ 400 هزار تومان از حساب عابربانک شاکی به روش خرید اینترنتی کسر شده است.

ماموران پلیس فتا با دریافت اطلاعات اولیه از فرد مالباخته، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند و با استعلام از مراجع ذیربط فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر کردند.

در بازجویی‌های تکمیلی انجام شده مشخص شد شاکی به کارمند یکی از ادارات خصوصی اعتماد بی‌جا کرده و کارت عابربانک خود را به همراه رمز اول آن برای پرداخت بدهی در اختیار وی قرار داده، کارشناسان پس از اقدامات فنی پلیسی، متهم را شناسایی و در عملیاتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی سبزوار منتقل نمودند.

متهم به نام محمد 23 ساله با دیدن شواهد، لب به سخن گشود و در ارتباط بزه انتسابی خود با ندامت گفت: با دیدن کارت عابربانک به همراه رمز اول آن وسوسه شدم و با ایجاد رمز اینترنتی اقدام به خرید اینترنتی و سرقت کردم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب داغ سایر بخشها:
قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران/ جدول
واکنش ایران به بحران در شبه جزیره کره
رویت شی‌ء نورانی در آسمان خلخال/ عکس
صفحه احمدی‌نژاد فیلتر شد!
کویت‌ هواپیمای‌ ایران را مجبور به‌ بازگشت‌ کرد