شوهرکشی
زنی که اقدام به قتل شوهرش کرده بود، به جنایت خود اعتراف کرد.
چندی پیش زنی با سر دادن داد و فریاد در محل زندگی‌اش، مدعی شد که شوهرش را به قتل رسانده است که در پی آن ماموران به محل حادثه مراجعه کردند.

در ادامه پس از حضور ماموران در محل، این زن در اظهاراتی مدعی شد که همسرش توسط افرادی به قتل رسیده، اما در تحقیقات بیشتر کارآگاهان پلیس با اظهارات ضد و نقیض این زن روبرو شدند و همین موضوع شک آنان را برانگیخت.

این زن که در ابتدا منکر هر نوع جنایتی شده بود، پس از مواجهه با استدلال‌های کارآگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت که با دادن قرص، شوهرش را مسموم کرده و پس از آن با همکاری یک تن دیگر، وی را به قتل رساند.

متهم که 30 سال سن داشت در اعترافات خود مشخصات فردی که مدعی بود شوهرش را به قتل رسانده، به ماموران ارائه کرد؛ اما گمان نمی‌کرد که وی شناسایی شود که با شناسایی و دستگیری همدست وی مشخص شد که این زن، شوهرش را به قتل رسانده است.

این زن پس از مواجهه با ادله و شواهد موجود، لب به اعتراف گشود و گفت: با ریختن داروی بیهوشی در غذای شوهرم، وی را بیهوش کردم و پس از آن با واردکردن ضربات چوب و چاقو، وی را به قتل رساندم.

به گزارش ایسنا، این زن پس از تشکیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا و پس از آن به اتهام قتل عمد روانه زندان شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
بازتاب ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در رسانه‌های خارجی
پاسخ رئیس‌جمهور به یک اتفاق جنجالی چه بود؟
24 مصدوم و یك کشته، تلفات زلزله ی هرمزگان
واکنش "جان کری" به انفجارهای روز گذشته در ترکیه
ساخت 6 پالایشگاه نفت در آفریقا توسط ایران