قتل مادر
پسر جوان که به خاطر سوءظن مادرش را با شمشیر به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از مجازات قصاص نجات یافت.
 اوایل آبان سال گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان داراب در جریان قتل زن میانسالی قرار گرفتند. تیم جنائی پس از حضور در محل ، با جسد زن میانسال به نام اکرم روبرو شدند که آثار ضربه های چاقو بر روی بدنش مشخص بود.

پسر مقتول که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در بازجویی ها گفت : پدر و مادرم چند سال قبل از هم جدا شدند . مادرم در شیراز زندگی می کرد و من و خواهر و برادرم به داراب آمدیم. مادرم هر از گاهی به ما سرکشی می کرد. او دیروز به داراب آمد. ساعتی قبل برادرم به نام مرتضی با من تماس گرفت و از من خواست که به خانه بروم. وقتی به خانه آمدم با جسد مادرمان روبرو شدم.

در ادامه دستگیری مرتضی در دستور کار ماموران قرار گرفت و کارآگاهان پس از چند ساعت تجسس او را دستگیر کردند.

متهم در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشود و گفت : مدتی بود با مادرم اختلاف داشتم . تصور می کردم او به خاطر اینکه با مردان غریبه ارتباط داشته باشد ما را رها کرده است. این موضع خیلی آزارم می داد. به همین خاطر روزحادثه تصمیم به انتقام گرفتم. ابتدا گلوی مادرم را با دست گرفته و فشار دادم ، بعد هم با شمشیر چند ضربه به بدنش زدم.

متهم پس از اعتراف به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت اولیای دم مقتول با مراجعه به دادسرا از خون مادرشان گذشتند.

با رضایت اولیای دم پرونده برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
قاتل چوپان خود را در بازداشتگاه حلقه‌آویز کرد
مشایی: تمایل به کار سیاسی ندارم
افت 35.7 درصدی تولید خودروهای سواری
پاسخ پلیس به شایعه حذف کیسه‌ هوا از خودروهای تولیدی
صحنه سازی خودکشی برای فرار از مجازات قتل دوست