واژگونی اتوبوس
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی مرگبار یک‌دستگاه اتوبوس بنز در استان زنجان خبر داد.
سرهنگ رضا سلبی  در این‌باره گفت: برابر اعلام پلیس‌راه استان زنجان در ساعت 4:10 روز دوشنبه بر اثر واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس بنز در کیلومتر63 آزاد راه زنجان - قزوین در استان زنجان یک تن کشته شد و 19 تن دیگرمجروح شدند.

وی افزود: کارشناسان پلیس‌راه علت این واژگونی را ناتوانی راننده در کنترل وسیله‌نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرده‌اند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وقوع تصادف جرحی در استان اصفهان اظهارکرد:در ساعت 14:45 روز یکشنبه تصادف بین یک‌دستگاه اتوبوس شرکت واحد با یک‌دستگاه سواری پراید درزیر پل سرهنگ شهر اصفهان سبب زخمی‌شدن هشت تن شد.

سلبی علت این حادثه را رعایت‌نکردن حق‌تقدم از جانب راننده اتوبوس شرکت واحد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در ساعت هفت صبح روز یکشنبه بر اثر تصادف یک‌دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک‌دستگاه کامیون ایسوزو در کیلومتر 25 جاده شیراز به مرودشت یک تن کشته شد و چهار تن دیگر نیز مجروح شدند، گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌توانایی در کنترل وسیله ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی از جانب رانند ه اتوبوس اسکانیا اعلام کردند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: برابر اعلام پلیس‌راه استان آذربایجان‌شرقی بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری پیکان و یک‌دستگاه سواری پژو روآ در کیلومتر 18محور میانه - قره چمن در استان آذربایجان‌شرقی هشت تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت آن را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو روآ اعلام کردند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی مرگبار سواری پژو 405 در استان زنجان خبرداد و گفت: در ساعت 7:38 روز یکشنبه بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر41 آزاد راه زنجان تبریز در استان زنجان یک تن کشته شد و سه تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت آن را عدم توانایی در کنترل وسیله‌نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کردند.

وی مهمترین علل تصادفات در معابر برونشهری را نیز عدم‌توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ، عدم‌رعایت حق‌تقدم و خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

سلبی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی معابر نیز گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردارند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/new
منبع: isna .ir


مطالب دا غ سایر بخش ها:
 اولین جلسه دولت با لغو 10 مصوبه دولت احمدی نژاد پایان یافت
کشف 40 هزار کیلوگرم مرغ یارانه‌ای
پیش بینی برنامه های ویژه سفر احتمالی دکتر روحانی
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز (92/05/28)
سفر شاه عمان به تهران