دختر شش ساله
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: یک چاه کن به خاطر 7 گرم طلا دختر شش ساله را با شال گردن خفه‌ می‌کند و جنازه‌اش را داخل گونی می‌اندازد.
سرهنگ قنبر مداحی رئیس وقت پلیس آگاهی آذربایجان شرقی درباره این پرونده ؛ گفت: بهمن سال 91 به دنبال گزارش دریافتی مبنی بر اینکه دختربچه شش ساله‌ای در محله "آناخاتون" تبریز که اخیراً به این شهر الحاق شده به خانه بازنگشته، پلیس مامور رسیدگی به این حادثه شد.
 
پلیس طبق روال اعلام مفقودی‌ها در 24 ساعت اولیه احتمال گم‌شدن یا تصادف را می‌دهد و بعد از استعلام از بیمارستان‌ها، پلیس و بهزیستی احتمال قتل را داده و وارد فاز عملیاتی می‌شود.
متاسفانه این دختر شش ساله در بیستم و یکم دی امسال توسط مرد 33 ساله‌ای بعد از سرقت هفت گرم طلا با شال‌گردن به قتل می‌رسد.

طبق اعترافات قاتل و شواهد امر، روز پنج‌شنبه بیست و یکم دی « زهراـ د» شش ساله ساکن «آناخاتون» از روستا‌های تبریز که اخیراً به این شهر الحاق شده و هر روز به مهد‌کودک می‌رفته، به دلیل تعطیلی مهدکودک در خانه مشغول بازی بوده که از مادرش پول می‌گیرد و برای خرید ذرت به مغازه محله می‌رود.

این دختربچه شش ساله بعد از خرید و هنگام برگشت به خانه گم شده و نمی‌تواند خانه را پیدا کند و آغاز به گریه کردن می‌کند.

در این هنگام یکی از عابران که مردی 33 ساله و ساکن محله "آناخاتون" بوده از این دختربچه می‌پرسد برای چه گریه می‌کند که وی در جوابش می‌گوید خانه‌ را گم کرده‌ام و با قول اینکه بیا تو را به خانه‌اتان ببرم، با قاتل راهی می‌شود.

این مرد بعد از آنکه این دختربچه را به خانه خود می‌برد، بعد از سرقت النگو و گوشواره این دختربچه که جمعاً حدود هفت گرم وزن داشته، از ترس اینکه چون ساکن این محله بوده توسط این دختربچه بعداً شناسایی نشود وی را به قتل می‌رساند.

قاتل به نام « د – الف» دختربچه را با شال گردنش خفه کرده و در داخل گونی گذاشته و در خانه‌ نگهداری می‌کند.

قاتل به دلیل تعطیلی آخر ماه صفر و نبود همسرش در خانه که به دلیل بارداری به خانه پدرش در تبریز رفته بوده است، جنازه این دختر را در خانه نگه می‌دارد.

پس از اینکه همسر قاتل از وی می‌خواهد به تبریز آمده و وی را از خانه پدرش بازگرداند، جنازه دختربچه شش ساله را که در گونی نگه داشته بوده از خانه خارج کرده و در اطراف محله "آناخاتون" رها می‌کند.

در این مدت پدر و مادر این دختربچه اطلاعیه‌هایی برای پیدا شدن کودکشان در اماکن عمومی منطقه نصب کرده بودند که قاتل پس از مشاهده این حرکت‌ها با شماره تلفنی که در این اطلاعیه اعلام شده بود تماس گرفته و به مادر این دختربچه محل جنازه را اعلام می‌کند.

جنازه این دختربچه بیست و پنجم دی در منطقه "آناخاتون" تبریز کشف می‌شود و براساس شواهد به دست آمده در مدت دو ساعت هویت قاتل شناسایی شده و در عرض 24 ساعت این قاتل دستگیر می‌شود.
 
به گفته سرهنگ مداحی این قاتل بی رحم فردا در ملا عام و در محل ارتکاب جنایت اعدام می‌شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/new
منبع: yjc.ir


مطالب پیشنهادی سایر بخش ها:
مردی خون پسرش را خورد
بازنگری دولت روحانی در تشکیلات دفتر رئیس جمهور سابق
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز (92/05/30)
اسرائیل در کودتای نظامی مصر نقش اساسی دارد
توقف اجرای هم‌کدی به شرکت مخابرات