ایران زن جوان براى جدايى از همسر موقتش با طراحى نقشه اى عجيب و كمك شوهر سابقش آن را اجرا كرد.

صبح شنبه زن جوانى با مراجعه به كلانترى ۱۲۶ تهرانپارس در حالى كه خود را بسيار مضطرب و هراسان نشان مى داد به مأموران گفت: «چند روز قبل مردى به زور وارد خانه ام شد و با تهديد اسلحه مرا مورد ضرب و شتم و آزار و اذيت قرار داد تا اين كه ساعتى قبل در فرصتى مناسب از خانه فرار كردم.»

بدين ترتيب مأموران همراه مژگان ـ ۳۰ ساله ـ به خانه وى رفتند. مرد جوان با مشاهده مأموران در حالى كه يك تكه شيشه شكسته در دست داشت به طرف آنها حمله ور شد. اما مأموران با اقدام بموقع او را دستگير كردند. در بازرسى خانه نيز يك كلت و چند تير فشنگ پيدا شد.حامد ـ ۲۵ ساله ـ پس از دستگيرى صبح ديروز با انتقال به شعبه پنجم بازپرسى دادسراى جنايى تهران از سوى بازپرس «توكلى» تحت بازجويى قرار گرفت.

وى در حالى كه اظهارات شاكى پرونده را دروغ مى خواند گفت: حدود ۲ ماه قبل توسط زنى به نام «الهه» با مژگان آشنا شده و او را به عقد موقت خود درآوردم.در اين مدت هم در خانه او زندگى مى كردم. اما وقتى متوجه رفتارهاى مشكوك و تلفن هاى مخفيانه اش شده و مى دانستم كه قرص هاى روانگردان استفاده مى كند بارها با او به جر و بحث پرداختم. به خاطر همين موضوع نيز هميشه درگيرى داشتيم.

اين اواخر نيز درگيرى هايمان بيشتر شده بود. براى اين كه نتواند از خانه خارج شود درها را قفل مى كردم. اما صبح ديروز در خانه نشسته بودم كه دو مرد ناگهان وارد خانه شده و با چاقو به جانم افتادند. آنقدر كتكم زدند كه نيمه جان شدم. در اين فاصله مژگان نيز به كلانترى رفته و همراه مأموران پليس به خانه بازگشت. من كه حالت طبيعى نداشتم فكر كردم باز همان مهاجمان هستند. بنابراين با شيشه به آنها حمله ور شدم. اما مأموران دستگيرم كردند. وقتى مرا به كلانترى بردند فهميدم يكى از آن مردها همسر سابق مژگان بوده است.

در ادامه قاضى توكلى از متهم خواست درباره نگهدارى اسلحه در خانه توضيح دهد كه حامد مدعى شد اسلحه متعلق به يكى از دوستانش بوده و به علت خرابى قابل استفاده نيست.

متهم در پايان جلسه بازجويى گفت: تمام اين ماجراها نقشه همسرم براى رهايى از دست من بود. چرا كه در اين ۲ ماه به او اجازه نمى دادم به رفتارهاى سابقش ادامه دهد. بنابراين او با همكارى همسر اولش اين نقشه را طراحى و اجرا كرد.همزمان با صدور دستور بازداشت متهم تحقيقات براى شناسايى صاحب اصلى اسلحه و همچنين دو مرد مهاجم از سوى كارآگاهان پليس آگاهى تهران آغاز شد.