مدعی قتل 15 کودک روانی است
مردی که مدعی بود 15کودک را در آبادان به‌قتل رسانده است از سوی پزشکی قانونی دارای اختلال شدید روانی تشخیص داده و برای درمان به بیمارستان معرفی شد.

مردی که مدعی بود 15کودک را در آبادان به‌قتل رسانده است از سوی پزشکی قانونی دارای اختلال شدید روانی تشخیص داده و برای درمان به بیمارستان معرفی شد. این متهم که حسین نام دارد بعد از اینکه به اتهام تلاش برای ربودن پسربچه‌ای سه‌ساله به پلیس آگاهی شهرری منتقل شد در اعترافاتی عجیب به کشتن 15کودک اعتراف کرد.

 او گفت خیابان‌خواب و فقیر بود و فقط کودکان کارتن‌خواب را به‌قتل می‌رساند و گوشت بدن قربانیانش را می‌خورد. اعترافات عجیب متهم سبب شد بازپرس کشیک او را برای تعیین سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل کند. در همین حال سرهنگ زارع، رییس پلیس آگاهی شهرری که بعید می‌دانست اعترافات متهم واقعی باشد پیگیری موضوع را آغاز کرد و قرار شد از پلیس آگاهی خوزستان استعلام گرفته تا معلوم شود آیا اجساد این کودکان پیدا شده است یا خیر. از سویی دیگر سرهنگ اندرزچمنی، معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا؛ قتل سریالی کودکان را تکذیب کرد و گفت سلامت روانی متهم باید بررسی شود.

سرانجام متخصصان پزشکی قانونی روز چهارشنبه هفته پیش با انجام مصاحبه بالینی با متهم تشخیص دادند او به اختلالات شدید روانی مبتلاست و باید در بیمارستان بستری شود. به این ترتیب اقدامات لازم برای مداوای حسین آغاز شد. در همین حال پدر کودکی که توسط متهم طعمه قرار گرفته بود درباره نحوه دستگیری این مرد به خبرنگار ما گفت: «پسر سه‌ساله‌ام روز حادثه به مغازه من آمده بود و بعد از چند دقیقه از مغازه خارج شد تا به خانه برود. خانه و مغازه من کنار هم قرار دارد. چند لحظه بعد صدای جیغ پسرم را شنیدم و وقتی به خیابان دویدم دیدم متهم او را بغل گرفته و می‌خواهد با خودش ببرد به آن مرد حمله کردم و پسرم را نجات دادم بعد هم متهم را دستگیر کردیم و به پلیس تحویل دادیم.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:روزنامه شرق


مطالب پیشنهادی:
نتانیاهو: ملاقات با ایران را بررسی می کنیم
زورگیری با چاقو در تاریکی شب!
ماجرای تجاوز نوه یک سیاستمدار به دختر 13 ساله؟!
اولین سفر استانی روحانی در هاله ای از ابهام
شیر 28 و لبنیات 17درصد گران می‌شود