سارقان خانه کدام نماینده مجلس را خالی کردند؟!
ه گفته وی مقداری وجه نقد، طلا و اثاثیه از منزل وی به سرقت رفته بود که پس از دستگیری سارقان طلاهای شخصی عودت شد اما وجوه نقدی و اثاثیه برنگشت و...
مهناز بهمنی در گفت و گو با خانه ملت،‌ به سرقتی که در ماه گذشته از منزلش رخ داد اشاره کرد و گفت: باند سرقت از منزل یک نماینده مجلس با اقدامات مناسب و پی گیری نیروهای پلیس آگاهی پایگاه دوم تهران و کلانتری فردوس در غرب تهران شناسایی شد که به دنبال شناسایی و دستگیری سارقان مشخص شد که این افراد مجرمانی سابقه دار و خطرناک هستند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد با تشکیل باندی بزرگ اقدام به سرقت از بیش از 30 منزل مسکونی در غرب تهران کرده بودند. به گفته وی مقداری وجه نقد، طلا و اثاثیه از منزل وی به سرقت رفته بود که پس از دستگیری سارقان طلاهای شخصی عودت شد اما وجوه نقدی و اثاثیه برنگشت.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسیاری از این سارقان مجهز به فناوریهای نوین سرقت و ابزار و لوازم شکستن در و پنجره های فولادی بودند و نکته جالب اینکه از وضعیت مالی بسیار خوبی هم برخوردار بودند و هرکدام یک خانه 4 طبقه در تهران داشتند. نماینده مردم سراب در مجلس گفت: اکثر مال باخته ها تقاضا داشتند حد اسلامی بر آنها اجرا شود چون تمکن مالی دارند.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com


مطالب پیشنهادی:
دردسر عکس‌های جنجالی دختر آقای رئیس‌جمهور
مرگ اسرارآمیز دختر ایرانی در هتل دوبی
مرگ دردناک عابر در بزرگراه امام علی (ع)
ممنوعیت نشستن زنان روی صندلی!
ثروت میلیاردی که در میان زباله‌ها کشف شد