مرگ به خاطر جراحی انحراف بینی ؟؟؟
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: درگیری میان همراهان یک بیمار و پرسنل یک بیمارستان در اصفهان با دخالت پلیس به پایان رسید.
جهان‌بین حسن خانی، اظهار کرد: نزاع در یکی از بیمارستانهای اصفهان به دلیل فوت یک بیمار اتفاق افتاده است. این فرد برای جراحی انحراف بینی به بیمارستان رجوع کرده و تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته اما متاسفانه در حین جراحی به کما رفته است.
 
وی با بیان اینکه پزشکی قانونی دلیل فوت این بیمار را اعلام خواهد کرد، افزود: این بیمار دو روز در بخش مراقبت‌های ویژه و در کما به سر برد و صبح روز گذشته فوت کرد.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه این مسئله باید روال قانونی خود را طی کند، ادامه داد: اگر بیماری در بیمارستان، مطب یا هر مرکز پزشکی دیگری فوت کند برای بررسی آن باید مراحل قانونی طی شود. ابتدا پزشک قانونی باید بررسی‌های خود را انجام دهد و پس از اعلام نتیجه این سازمان می‌توان به پرونده پزشکی از لحاظ قضایی رسیدگی کرد.
 
حسن خانی درباره نظارت بر عملکرد پزشکان گفت: سازمان نظام پزشکی وظیفه نظارت بر پزشکان را برعهده دارد و اگر کسی شکایتی نسبت به پزشک دارد می‌تواند آن را به سازمان نظام پزشکی ارائه دهد.
 
وی درباره خساراتی که به بیمارستان وارد آمده است، اظهار کرد: حق شکایت از همراهان بیمار برای رییس بیمارستان محفوظ است و مسئولان بیمارستان می‌توانند از این خانواده شکایت کنند.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم‌چنین به مداخله پلیس، اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه با ورود ماموران، این درگیری به پایان رسید و تا آنجا که من اطلاع دارم کسی دستگیر نشده و نیروی انتظامی به این درگیری خاتمه داده است.
 
حسن خانی درباره عملکرد این خانواده، گفت: متاسفانه فشار روانی که در اثر فوت یکی از اعضا به یک خانواده وارد می‌شود زیاد است، اما این فشارها نباید واکنش‌هایی به این تندی را از سوی خانواده‌ها داشته باشد.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir

مطالب پیشنهادی :
امروز آخرین روز زندگی فرزانه است ، فردا اعدام...
استقرار فوری ناظران بین‌المللی سازمان ملل در اکراین
دولت قبل کاخ مروارید را فروخت
راه حل توافق هسته ای از دید ظریف
آقای رئیس، لقمه‌ای چند حساب كردید؟