جنایت هولناک 5 سارق، بعد از سرقت اموال زن تنها
پنج مرد جوان که متهم به قتل و سرقت اموال زنی هستند، پای میز محاکمه رفتند و جزییات این جنایت هولناک را توضیح دادند.
به گزارش خبرنگار ما، نماینده دادستان در ابتدای جلسه در جایگاه حاضر شد و خطاب به قضات شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران گفت: متهمان که رحمان، ستار، هوشنگ، مهرداد و علی نام ‌دارند، با طراحی نقشه‌ای وارد خانه زنی تنها شدند و بعد از به‌قتل‌رساندن او اموالش را به سرقت بردند.

مطابق کیفرخواست صادره متهم ردیف اول مباشرت و متهم ردیف دوم معاونت در قتل و مباشرت در سرقت داشته و سایر متهمان نیز متهم به معاونت در سرقت هستند بنابراین به‌عنوان نماینده دادستان تهران درخواست صدور حکم قانونی را دارم.

 در ادامه با توجه به اینکه اولیای‌دم در دادگاه حاضر نبودند، وکیل آنها گفت: من از طرف سه موکلم درخواست قصاص را مطرح و اعلام می‌کنم با توجه به اینکه ردی از پسر مقتول نیست و خانواده‌اش نتوانستند او را پیدا کنند، موکلانم حاضر به پرداخت سهم دیه برادرشان و همچنین تفاضل دیه مقتول هستند.

سپس رحمان - متهم ردیف اول - در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: روز حادثه همگی ما در خانه هوشنگ بودیم. او گفت در همسایگی‌اش زنی تنها زندگی می‌کند که بیشتر اوقات در خانه نیست و حالا نیز خانه‌اش خالی است می‌توانیم به آنجا برویم و سرقت کنیم ما هم قبول کردیم. وقتی وارد خانه شدیم من و ستار به اتاق‌خواب رفتیم و همین‌که چراغ را روشن کردیم زن تنها را دیدیم که روی تخت خوابیده‌ بود.

او از دیدن ما وحشت کرد و قصد داشت فرار کند. من از ستار خواستم دست و پایش را بگیرد خودم هم چسب پیدا کردم و دهانش را بستم بعد سراغ کمدها رفتیم و شش‌میلیون‌تومان پول، دو انگشتر و عابربانک مقتول را پیدا و سرقت کردیم زمان خروج از خانه دهان مقتول را باز کردم. زمانی که ما داشتیم از خانه خارج می‌شدیم او هوشیار بود.

در ادامه سایر متهمان در جایگاه حاضر شدند و دفاعیات خود را مطرح کردند. سپس هیات قضات شعبه 113 دادگاه کیفری‌ استان تهران برای تصمیم‌گیری درخصوص این پرونده وارد شور شدند.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: sharghdaily.ir

مطالب پیشنهادی :
زنی با پاشنه کفشش دوست پسرش را کشت+ عکس
پوستری علیه حمله آمریکا+ عکس
عراقچی: برای ابوطالبی جایگزین نداریم
واشنگتن: ایران باید از ابوطالبی صرف نظر کند
همسر نتانیاهو خبرساز شد