جنایت هنگام پخش خیرات برای فوت پدر
جوان مغازه‌داری كه هنگام توزیع نذری با مردی درگیر شده و او را هل داده بود نمی‌دانست این كارش باعث مرگ مرد می‌شود. متهم به قتل كه بعد از این حادثه متواری شده و مدتی مخفیانه زندگی می‌كرد سرانجام توسط پلیس دستگیر شد.
به گزارش مركز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، شامگاه 24 بهمن ماه سال گذشته ماموران كلانتری 161 ابوذر از وقوع درگیری در خیابان مهمان‌نوازان با خبر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این نزاع بین مردی 69 ساله با میوه فروشی به‌نام عباس رخ داده است.

زمانی كه ماموران به محل حادثه رسیدند این درگیری پایان یافته بود. تحقیق از شاهدان نشان می‌داد در این درگیری مرد 69 ساله به دلیل صدمه‌یی كه به سرش وارد شده به بیمارستان انتقال یافته و ضارب نیز از آنجا فرار كرده است.

در شرایطی كه تحقیقات در این باره ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید عباس كه از ناحیه پشت سر دچار شكستگی شدید شده بود به علت شدت جراحت وارده فوت شده است. در چنین شرایطی پرونده شكل جنایی به خود گرفت و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پرونده در اختیار افسران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت تا آنها عامل این جنایت را شناسایی و دستگیر كنند.

شواهد حاكی از آن بود متهم به قتل بعد از این ماجرا به محل نامعلومی گریخته است. جست‌وجوهای ماموران برای یافتن این مرد نیز به جایی نرسید تا اینكه روز 24 فروردین كارآگاهان جنایی به اطلاعاتی دست یافتند كه نشان می‌داد متهم به قتل در این مدت به‌طور مخفیانه در یكی از روستاهای استان گلستان زندگی می‌كرد و حالا به تهران برگشته است. در چنین شرایطی ماموران مخفیگاه تازه وی را در دوراهی قپان شناسایی و او را در عملیاتی غافلگیركننده دستگیر كردند.

با آغاز بازجویی‌ها از متهم او جزییات این جنایت را شرح داد و گفت: روز حادثه مقابل مغازه در حال پخش نذری برای شادی روح پدرم بودم كه مقتول جلوی مغازه آمد و گفت چرا برای پدرت خرما پخش می‌كنی. اول متوجه نشدم چه می‌گوید اما چند لحظه بعد به دلیل شكل حرف زدنش عصبانی شدم و چون فكر می‌كردم او به من و پدرم توهین كرده است كنترلم را از دست دادم و او را به عقب هل دادم. او چند قدم عقب رفت و از پشت به زمین افتاد.

فكر نمی‌كردم اتفاق مهمی بیفتد اما او سرش به زمین برخورد كرد و زخمی شد. در حالی كه دست و پایم را گم كرده بودم از آنجا فرار كردم و مدتی مخفیانه زندگی كردم. اما بالاخره دستگیر شدم.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام جزییات این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر شده و او برای انجام تحقیقات تكمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fararu.com

مطالب پیشنهادی :
خانم رمال با درآمد 202 میلیون تومانی دستگیر شد
تجمع معترضان برای دومین روز متوالی در مقابل مجلس
روحانی جسارت احمدی‌نژاد را ندارد
قیمت دلار 93 رکورد زد
اقدام ضد ایرانی آمریکا با واکنش رسمی ایران رو به رو شد