قتل عاقبت مثلث عشقی شد!
قضات دادگاه کیفری ‌استان تهران مردی را که به خاطر دختری جوان با دوستش درگیر شده و او را به قتل رسانده ‌بود با درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم کردند.
 به گزارش خبرنگار ما، نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده در جایگاه قرار گرفت و خطاب به قضات شعبه 71 دادگاه کیفری‌استان تهران گفت: متهم به نام عباس دی‌ماه دوسال قبل دوستش شاهین را در درگیری به قتل رسانده‌ است. مطابق اعترافات متهم او و دوستش شاهین نیمه‌شب مقابل خانه متهم با هم درگیر شدند و عباس با واردکردن ضربه چاقو او را کشت. عباس و برادرش تنها زندگی می‌کردند و مقتول فکر می‌کرد می‌تواند شبنم دختری را که دنبالش بود در خانه متهم پیدا کند.

متهم بعد از بازداشت به قتل اعتراف کرد و گفت: شاهین فکر می‌کرد دختری به نام شبنم را در خانه‌ام مخفی کردم و به‌دنبال این بود که او را از خانه من بیرون بکشد در حالی‌که چنین شخصی با من نبود. نیمه‌شب بوق زد و من هم عصبی شدم و با هم دعوا کردیم شاهین هم چاقو داشت برای دفاع از خودم چاقویی به او زدم. قصدم این نبود که شاهین را بکشم و به خاطر این کار بسیار پشیمان و متاسف هستم.

نماینده دادستان گفت: بررسی‌های ما نشان داد چاقویی در دست مقتول نبود و شاهدان عینی نیز این موضوع را تایید کرده‌اند. لیدا دختری که همراه مقتول بود در بازجویی‌ها گفته‌ است شاهین هیچ چاقویی همراه نداشت و وسیله دفاعی‌اش قفل فرمان خودرو بود البته آن را تا زمانی که دید عباس با خودش چاقو دارد، بیرون نیاورد. بنابراین به‌عنوان نماینده دادستان تهران درخواست صدور حکم قانونی در این زمینه را دارم. در ادامه اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند.

 سپس متهم در جایگاه حاضر شد او اتهامش را قبول کرد و گفت: شاهین به همراه دو دوست دیگرمان به نام‌های لیدا و خسرو مقابل خانه ما آمده ‌بود قبل از این موضوع نیز چندباری به من زنگ زده و گفته بود شبنم در خانه تو است گفتم اشتباه می‌کنی به صورت لفظی با هم درگیر شدیم بعد هم تلفن را قطع کردم.  متهم گفت: بعد از آن روز فکر می‌کردم همه چیز تمام شده ‌است. شب حادثه خواب بودم که یکدفعه با صدای بوق ممتد ماشین بیدار شدم.

از پنجره بیرون را نگاه کردم و دیدم شاهین، لیدا و خسرو بیرون هستند آنها داخل ماشین نشسته‌ بودند شاهین دستش را روی بوق گذاشته‌ ‌بود و می‌خواست من را عصبانی کند. برای اینکه همسایه‌ها اعتراض نکنند بلافاصله بیرون رفتم شاهین با قفل فرمان به من حمله کرد چاقو هم دستش بود و من هم چاقویی را که دستم بود به سمتش پرت کردم که زخمی شد بعد هم فرار کردم و چند روز بعد هم بازداشت شدم.

در این هنگام قاضی از متهم پرسید: تو خودت چاقو را دست متهم دیدی یا حدس می‌زدی که او چاقو داشت؟ متهم به این سوال پاسخی نداد. در پایان بعد از اینکه وکیل مدافع عباس دفاعیات خود را مطرح کرد و آخرین دفاعیات نیز از متهم گرفته ‌شد قضات وارد شور شدند و متهم را با توجه به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم کردند.






گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: sharghdaily.ir

مطالب پیشنهادی :
مسیر میانبر زوج جوان کار زا به میله های زندان کشاند
آنچه روحانی ندارد و قبلی ها داشتند!!!
خانم رمال با درآمد 202 میلیون تومانی دستگیر شد
تجمع معترضان برای دومین روز متوالی در مقابل مجلس
روحانی جسارت احمدی‌نژاد را ندارد