زن خیانت کار با همکاری برادر زاده اش ، شوهرش را کشت!
پرونده عمه و برادرزاده‌ای که با همدستی یکدیگر دست به قتل زده ‌بودند روی میز قضات دادگاه کیفری‌ استان تهران قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، ماموران پلیس اواسط بهمن‌ماه دوسال قبل جسد مردی را پیدا کردند که با ضربات چاقو به قتل رسیده و جسدش در اطراف تهران رها شده‌ بود. وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. متوجه شدند جسد متعلق به مردی جوان به نام پویان است که یک‌روز قبل همسرش مفقودشدن او را به پلیس گزارش کرده‌ بود. بررسی‌ زندگی پویان نشان داد او چند سال قبل با زنی به نام مینا ازدواج کرده بود و این دو با هم اختلافاتی داشتند اما هیچ‌وقت تصمیم به جدایی نگرفتند.

 وقتی پلیس یافته‌های خود را مقابل مینا که منکر اختلاف با همسرش بود بازگو کرد او پذیرفت با همسرش درگیری داشت اما هرگونه دخالت در قتل را رد کرد. حرف‌های خواهر مقتول مدارک جدیدی را در اختیار ماموران قرار داد. او گفت: برادرم و مینا با هم اختلافات شدیدی داشتند و حتی گاهی برادرم، همسرش را کتک می‌زد. او به من گفته ‌بود مینا با مردی رابطه دارد اما تا به حال نتوانسته مدرکی علیه او به دست بیاورد. برادرم می‌گفت، مینا در این خصوص خیلی زیرکانه عمل می‌کند. حتی می‌گفت ممکن است مینا دست به قتل من هم بزند البته من حرفش را باور نمی‌کردم و می‌گفتم اشتباه می‌کند. حالا که برادرم کشته شده فکر می‌کنم مینا در این قتل دخالت داشته و احتمالا برادرم به دست رقیب عشقی‌اش کشته ‌شده ‌است.»

این گفته‌ها مورد بررسی قرار گرفت و ماموران مردی را که با مینا رابطه داشت، پیدا کردند و مورد بازجویی قرار دادند. مدارک نشان داد این مرد در قتل دخالتی نداشته و از چند روز قبل از مرگ پویان از تهران خارج شده و در سفری به سر می‌برد.

تحقیقات در همه ابعاد زندگی مینا آغاز شد و سرانجام اولین سرنخ به دست آمد. پلیس متوجه شد مینا و برادرزاده‌اش متین خارج از خانه مینا با هم دیدار کرده‌اند. هرچند این جوان ساکن تهران نبود اما بعد از اینکه به تهران آمده برخلاف معمول به خانه عمه‌اش نرفته بود. به این ترتیب مینا مورد بازجویی قرار گرفت.

 او در تحقیقات فنی به همدستی با برادرزاده‌اش برای قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: من و شوهرم خیلی با هم اختلاف داشتیم. پویان مرد لجوجی بود و حاضر نمی‌شد من را طلاق بدهد و می‌گفت تو باید تا آخر عمر در زندگی من بمانی. دیگر دوستش نداشتم و از بهانه‌گیری‌هایش خسته‌ شده ‌بودم. مدت‌ها بود که قصد کشتن شوهرم را داشتم اما موفق نمی‌شدم، حتی چندین‌‌بار دارو به او دادم اما مشکلی برایش پیش نیامد. تا اینکه چند روز قبل از حادثه موضوع را با برادرزاده‌ام مطرح کردم. او می‌دانست چقدر از دست شوهرم اذیت می‌شوم و ناراحت هستم، قبول کرد در قتل او به من کمک کند.

 شب حادثه بعد از اینکه با دارو شوهرم را به خواب عمیق فرو بردم، برادرزاده‌ام را به خانه آوردم و او با ضربات چاقو شوهرم را کشت. بعد جسد را به بیرون از خانه بردیم و جایی رها کردیم.

متهم درباره رابطه‌اش با مردی غریبه گفت: یک‌سال بعد از ازدواجم با این مرد آشنا شدم برخلاف شوهرم او خیلی با من مهربان رفتار می‌کرد و به همین خاطر هم به او علاقه پیدا کردم. فشارهایی که شوهرم بر من وارد می‌کرد، باعث شده‌ بود، نتوانم تصمیم درست بگیرم. متاسفانه به ارتباطم با این مرد ادامه می‌دادم اما او هیچ‌ نقشی در قتل شوهرم نداشت.

سپس متهم دوم مورد بازجویی قرار گرفت. برادرزاده مینا گفت: عمه‌ام همیشه از شوهرش گله داشت و من هم می‌دانستم شوهرش واقعا مرد بداخلاقی است. او خیلی مینا را اذیت می‌کرد و کتکش می‌زد به همین خاطر وقتی عمه‌ام پیشنهاد قتل را داد، قبول و به او کمک کردم. من اعتیاد داشتم و زمان قتل نیز شیشه مصرف کرده‌بودم تا بتوانم قتل را مرتکب شوم. من از کرده خودم پشیمان هستم و زمان قتل اصلا در حال خودم نبودم. گفته‌های متهمان توسط بازپرس مورد بررسی قرار گرفت و شواهد دیگری نیز به دست آمد که نشان می‌داد متهمان در قتل همدستی کرده‌اند و گفته‌های آنها منطبق با واقعیت است.

با توجه به مدارک موجود در پرونده و شکایت اولیای‌دم، مینا و برادرزاده‌اش در قتل عمدی پویان مجرم شناخته شدند و پرونده آنها برای قتل و همچنین ارتکاب زنای محصنه از سوی مینا به دادگاه کیفری‌استان تهران ارسال شد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shrghdaily.ir

مطالب پیشنهادی :
دانایی‌فر در پاکستان زنده است
تهرانی‌ ها رکورد انصراف از دریافت یارانه را شکستند
مارکز به روایت سیدحسن خمینی
نعمت زاده قول داد هر 2 ماه سبد کالا توزیع شود!
ریحانه را قصاص می کنیم! واقعیت قتل پدرم باید مشخص شود