پدر تایوانی دخترش را زنده و ایستاده در کنار لاشۀ هواپیمای سقوط کرده یافت
از نیمه راه، آتش سوزی بزرگی را در برابر خود می دیدم. وقتی به محل سقوط هواپیما رسیدم شعله های آتش فروکش کرده و اولین آمبولانس امدادگران سر رسیده بود.
وقتی هواپیمای کوچک مسافربری «ای تی آر ۷۲» به فرودگاه «مگونگ» تایوان نزدیک می شد، برغم بدی آب و هوا، همه چیز برای فرود آماده بود. اما در دومین تلاش برای فرود، ناگهان هواپیما از کنترل خلبان خارج شد و بر روی روستایی در نزدیکی فرودگاه سقوط کرد.

 هیچکدام از ساکنان روستا و خانه هایی که این هواپیما بر روی آنها سقوط کرد، کشته نشدند، اما از ۵۸ سرنشین این هواپیما ۴۸ تن از جمله چهار خدمه آن جان باختند. از میان تمام سرنشینان، ۱۰ نفر از سقوط مرگبار هواپیما جان بدر بردند.

آقای هُنگ، پدر یکی از مسافران بسیار خوش شانس این هواپیماست. وی می گوید: «از نیمه راه، آتش سوزی بزرگی را در برابر خود می دیدم. وقتی به محل سقوط هواپیما رسیدم شعله های آتش فروکش کرده و اولین آمبولانس امدادگران سر رسیده بود. دو نفر مجروح در کنار جاده ایستاده بودند. یکی از آنان دختر من بود.»
 
برغم بدی هوای و طوفان «ماتمو» که روز چهارشنبه تایوان را در می نوردید، میدان دید برای فرود هواپیما در حد استانداردهای هوانوردی بوده است، اما آنچه در نهایت دلیل اصلی این سقوط مرگبار را مشخص خواهد کرد جعبه های سیاه هواپیماست که پیدا شده اند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: eghtesadeiranonline.com

مطالب پیشنهادی :
فرود اضطراری هواپیمای تایوانی با ۵۱ کشته + عکس
احمدی‌نژادی‌ ها بی خیال هاشمی 80 ساله هم نمیشوند!!!
ماجرای ممنوع‌البیانی خاتمی به فرانسه رسید
واکنش به خبر تاثیر پارازیت بر طوفان تهران
ظریف:‌ بازی مذاکراتی راه و روش ما نیست