جشن تمام شد: عروس و خانواده‌اش جان باختند+عکس
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ ۵ تن از اعضای خانواده‌ای که از مجلس عروسی بازمیگشتند خبر داد و گفت خودرو به از روی پل به دره سقوط کرده بود و تاریکی شب مانع از دیده شدن حادثه و کمک دیگران به حادثه دیدگان شده بود.
 حسین درخشان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 7:25 روز چهارشنبه از طریق تماس پلیس با مرکز فوریتهای امدادی 112، امدادگران پایگاه شهید رحمت اله اوهانی در جریان سقوط پراید از روی پل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بنا به گزارش تلفنی پلیس راه، اجساد 2 نفر از کشته شدگان در خودرو گیر کرده بود گفت: بلافاصله اکیپ تخصصی پایگاه امداد جاده‌ای شهید اوهانی جمعیت هلال احمر مرند آذربایجان شرقی با یکدستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام که قبل از رسیدن اکیپ هلال احمر توسط آتش نشانی از درون خودرو رها سازی شده بودند.



سخنگوی سازمان امداد و جات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه به نظر می‌رسد به دلبل خواب آلودگی راننده این اتفاق رخ داده باشد افزود: متاسفانه هر پنج سرنشین خودرو سه نفر زن (یک نفر عروس) و 2 نفر مرد که از جشن باز می‌گشتند، در دم جان باختند.

به گفته وی، از ساعت وقوع حادثه اطلاع دقیقی در دست نیست ولی به علت تعفن اجساد احتمال می‌رود که حادثه در نیمه شب روی داده است که به علت عدم دید از جاده خودروهای عبوری هم متوجه آن نشده‌اند و وقتی هوا روشن می‌شود اجساد رویت می‌شود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: jamejamonline.ir

مطالب پیشنهادی :
این کار پس از تجاوز صورت می گیرد
روحانیون در دیدار با رئیس‌جمهور چه گفتند؟
قیمت بلیت قطار ۱۰ درصد گران شد
محدودیت‌های ترافیکی نماز عید در مصلی
پدر تایوانی دخترش را زنده و ایستاده در کنار لاشۀ هواپیمای سقوط کرده یافت