انفجار شدید در قیطریه تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار شدید در مجتمع مسکونی سبحان خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار شدید در مجتمع مسکونی سبحان خبر داد. سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 4:36 بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار در مجتمع مسکونی سبحان واقع در قیطریه بلوار کاوه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن چندین ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مربوطه به محل اعزام شدند.

ملکی با بیان اینکه محل حادثه انباری واقع در طبقه منفی یک، یک ساختمان 15 طبقه بود، اظهار کرد: انفجار شدیدی در این قسمت از ساختمان رخ داده بود به طوری که چهار انباری که با دیواره‌های بتنی از یکدیگر جدا شده بودند به طور کامل تخریب شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به پر شدن طبقات فوقانی ساختمان از دود، گفت: آتش‌نشانان بلافاصله با تقسیم شدن به چند گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و جوانی 35 ساله را که هنگام حادثه در زیرزمین حضور داشت و شدیدا دچار سوختگی شده بود به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی افزود: گروهی دیگر نیز با حضور در طبقات بیش از 100 تن از ساکنان مجتمع مسکونی سبحان را خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

ملکی با اشاره به محبوس شدن دو تن از ساکنان این آپارتمان درون کابین آسانسور گفت: این دو نفر در اقدامی کاملا ناایمن که به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، پس از وقوع حریق قصد داشتند تا با استفاده از آسانسور از ساختمان خارج شوند که به علت قطع برق ساختمان درون کابین محبوس شده و جانشان به خطر افتاده بود که خوشبختانه توسط آتش‌نشانان نجات داده شدند.

ملکی ادامه داد: همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز عملیات اطفا حریق و پس از آن تخلیه دود را آغاز کرده و در ساعت 6:39 صبح امروز پس از ایمن‌سازی محل و اطفای کامل حریق به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
تداوم سرقت ها از ماه رمضان تا عید فطر
شیوه داعش برای جذب دختران و پسران
اخراج دانشجویان ایران از نروژ!
تراکم خودروها جاده چالوس را بست
زمان رفع‌ حصر موسوی و کروبی فرا رسیده