مرگ مغزی در اثر مشاهده سقوط هواپیما
صدای نزدیكی از وجود یك فروند هواپیما در آسمان به گوش می‌رسید و همه چشم به آسمان دوخته بودند. راننده تاكسی كه سرگردانی هواپیما در آسمان و احتمال برخورد آن را با خود دید از مسیر خود منحرف شد و....
حادثه سقوط هواپیمای ایران- 140 كه روز یكشنبه در شهرك آزادی در بلوار شیشه مینا اتفاق افتاد، با حواشی همراه بود؛ این حادثه برای «حدیثه قاسمی» دختر دانشجوی 21 ساله در رشته میكروبیولوژی دانشگاه تهران اتفاق افتاد كه قصد رفتن به دانشگاه تهران را داشت و در مسیر شهریار به میدان آزادی به عنوان مسافر در یك دستگاه تاكسی در حال حركت بود. اما صدای نزدیكی از وجود یك فروند هواپیما در آسمان به گوش می‌رسید و همه چشم به آسمان دوخته بودند. راننده تاكسی كه سرگردانی هواپیما در آسمان و احتمال برخورد آن را با خود دید از مسیر خود منحرف شد و با یك دستگاه خاور برخورد كرد و پس از آن ضربه‌یی به سر دختر دانشجو وارد شد و پس از انتقال به بیمارستان فیاض‌بخش تهران در منطقه تهرانسر به كما رفت.

یكی از اقوام حدیثه قاسمی در مورد این حادثه می‌گوید: وقتی خبر سقوط هواپیما را شنیدیم خیلی نگران شدیم كه خدایا چند خانواده از سقوط این هواپیما داغدار شده‌اند و نمی‌دانستیم ما دختر عمه نیز پس از سقوط دچار حادثه شده است. «پوریا محجوب» پسردایی این دختر دانشجو ادامه داد: پدر و مادرش در شرایط روحی بسیار نامناسبی هستند و نمی‌توانند صحبت كنند و مرگ مغزی وی را پزشكان بیمارستان فیاض‌بخش به خانواده‌اش اعلام كردند. وی تصریح می‌كند: زمانی كه مرگ مغزی این دختر اعلام شد پدرش به اهدای اعضای بدنش رضایت داد و دیروز اعضای بدنش به دیگر افراد نیازمند اهدا شد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: etemaad.ir

مطالب پیشنهادی :
واکنش خانواده های مسافران هواپیمای سقوط کرده + تصاویر
زمان واریز یارانه نقدی مرداد ماه اعلام شد
انعکاس سخنان جنجالی اخیر روحانی در تایمز و رویترز
روحانی بنزین بر آتش اصولگرایان تندرو ریخت
مجوز دانشگاه احمدی‌نژاد باطل شد