واژگونی مرگبار پیکان در قیطریه
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار سواری پیکان در بزرگراه صدر خبر داد.
سید جلال ملکی گفت:‌ در ساعت 4:08 بامداد امروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه 61 و گروه نجات 4 را به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر نرسیده به قیطریه اعزام کرد.
 
وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان مشخص شد که یک دستگاه سواری پیکان هنگام حرکت با دو سرنشین از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل و تیر چراغ برق واژگون شده است.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه راننده 38 ساله این خودروی سواری به بیرون پرتاب و به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود گفت: شدت آسیب دیدگی این راننده به حدی بود که پایش از مچ قطع شده بود، سرنشین دیگر این خودرو نیز مردی 44 ساله بود که درون کابین خودرو محبوس شده بود.
 
ملکی با اشاره به اقدامات آتش نشانان برای خارج کردن این فرد افزود: عوامل آتش نشانی با برش کابین خودرو این مرد را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را تایید و اعلام کردند.
 
به گفته وی آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 4:46 بامداد به عملیات خود خاتمه دادند تا پلیس راهور تحقیقات خود برای یافتن علت حادثه را انجام دهد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir

مطالب پیشنهادی :
اسیدپاشی مرد غریبه عاقبت رابطه پنهانی
روحانی: لازم باشد شخصا مذاکرات را هدایت می‌کنم
کره‌شمالی چهره جان‌کری را مسخره کرد!
گزارش "تکان دهنده" وزیر کشور به مجلس
اسرائیل شکست مذاکرات را اعلام کرد