رودخانه خشک قم باز هم قربانی گرفت
یكی از پاكبانان قمی در حین انجام وظیفه بر اثر برخورد یك دستگاه سمند با وی كشته شد.
هنوز خاطره تلخ كشته شدن پاكبان جوان در ساعات اولیه صبح 11 خرداد و متواری شدن راننده خاطی از ذهن شهروندان و پاكبانان محو نشده كه بعدازظهر شنبه پاكبان دیگری در همین بلوار به كام مرگ رفت.
یكی از پاكبانان قمی در حین انجام وظیفه بر اثر برخورد یك دستگاه سمند با وی كشته شد. بستر رودخانه قمرود كه به نام بلوار زائر نامگذاری شده در دو ماه اخیر شاهد دومین سانحه مر‌گبار بوده است.

هنوز خاطره تلخ كشته شدن پاكبان جوان در ساعات اولیه صبح 11 خرداد و متواری شدن راننده خاطی از ذهن شهروندان و پاكبانان محو نشده كه بعدازظهر شنبه پاكبان دیگری در همین بلوار به كام مرگ رفت.

مطلب الله قلی پاكبان 70 ساله از نیروهای شركت دهكده سبز پوش ناحیه یك منطقه سه قم در حال انجام وظیفه بوده كه یك خودرو سمند سفید در حوالی پل رضوی برای سبقت اقدام و با این پاكبان برخورد كرد.

راننده 23 ساله سمند برخلاف حادثه قبلی كه راننده قاتل در سیاهی شب پا به فرار گذاشت، پس از برخورد با پیرمرد پاكبان توقف كرد اما زمانی توانست خودروی خود را مهار كند كه جان در تن پاكبان نبود.

سید محمد موسوی منش شهردار منطقه 3 قم گفت: الله قلی در حین انجام وظیفه بوده و لباس پاكبانی به تن داشته است یعنی موضوعات ایمنی كار توسط این پاكبان رعایت شده بود.

وی به نظر سایر همكاران خدماتی و حقوقی‌اش كه در محل حضور داشتند اشاره دارد كه راننده خودرو سمند با سرعت بالا تردد می‌كرده و نتوانسته خودرو را مهار كند.

با اینكه نیروهای اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند ولی شدت برخورد خودرو با پاكبان به گونه‌ای بوده كه پیرمرد 70 ساله درجا كشته شده بود.

محمد دلبری شهردار قم نیز در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی به این حادثه اشاره كرده و ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، گفت: متاسفانه یكی از عزیزان پاكبان را به جهت سهل انگاری راننده خودرو از دست داده‌ایم.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
قطع انگشتان یک سارق در ملاء عام در ایران
ناگفته‌هایی از بورسیه جنجالی فرزندان مقامات
توضیح وزیر کشور درباره سوالی درمورد ساپورت
وقتی که روحانی دست‌ استیضاح کنندگان را خواند
گرد و خاک دو استان را فرا می‌گیرد