زوج‌ های جوان طعمه زورگیران در تفرجگاه‌ ها
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: باند زورگیری که بعد از ضرب و شتم سوژ ه‌های خود دست به سرقت اموال آنها می‌زدند در زنجان متلاشی شد.
سرهنگ مراد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند چهار نفره زور گیران که هدایت آن را یک زن برعهده داشت در مکان‌های خلوت و دور از شهر با سلاح سرد کمین کرده و پس از تهدید طعمه‌هایشان آنها را شکنجه ، ضرب و شتم و اموالشان را سرقت می‌کردند.

وی اظهار داشت: 22 تیرماه سالجاری اعضای این باند مردم را با تهدید به نقطه‌ای خلوت کشانده و بعد از شکنجه مبلغ 27 میلیون ریال وجه نقد وی را سرقت می‌کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بعد از این شکایت تیمی از ماموران آگاهی زنجان با دستور قضایی رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند.

سرهنگ جعفری تاکید کرد: در حالی که تحقیقات ادامه داشت کارآگاهان با چند شکایت دیگر رو به رو شدند که نشان می‌داد چند نفر به زور به منزل پیر مردی وارد و اموالش را سرقت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: همچنین دو زن و شوهر که برای تفریح به محلی در نزدیکی روستای نقطه بندی شهرستان زنجان که محلی خلوت بود و در آن محل به دلیل عدم پوشش شبکه ، امکان برقراری ارتباط تلفنی میسر نبوده توسط اعضای باند تهدید و پس از ضرب و شتم وجه نقد و طلا‌هایشان سرقت می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی زنجان گفت: کارآگاهان با تحقیقات صورت گرفته و با کمک شاکیان و مالباختگان و چهره نگاری متهمان موفق شدند متهمان را به نام‌های «الف-ع»، «س-الف» و «ح-م» شناسایی کنند.

وی افزود:در شرایطی که متهمان زندگی مخفیانه ای را برای عدم شناسایی و دستگیری آغاز کرده بودند کار آگاهان پلیس آگاهی توانستند مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پس از شناسایی مخفیگاه چهار زور گیر خشن سرانجام طی دو عملیات جداگانه در شهرستانهای خرمدره و خدابنده توسط ماموران آگاهی زنجان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ جعفری یاد آورشد: متهمان در باز جویی‌ها به زور گیری ، شکنجه و ضرب و شتم مالبختگان اعتراف کرده و مدعی شدند که در محل‌های خلوت و کم تردد کمین کرده و به سرقت و اهمال مجرمانه دست می زدنند.

وی افزود: از خانواده‌ها و شهروندان تقاضا داریم از تردد در مکان‌های خلوت که امکان ارتباط وجود نداشته باشد حتی المقدور خود داری و حتما موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذاشته و موارد را از طریق قانونی پیگیری کنند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه مردم سالاری

مطالب پیشنهادی :
سرانجام ناظم تهرانی کودک آزار چه شد؟
در ششمین ماه ریاست حسن روحانی چه گذشت؟
از کالباس مرگبار تا دلستر کور کننده!
هاشمی در روز تولد 80 سالگی +عکس
ظریف: توافقات مربوط به قرارداد 1975 را دنبال می‌کنیم