جزییات حادثه مرگبار در سعادت‌ آباد تهران
پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک قطعه زمین به مساحت 1000 متر مربع که 200 متر مربع از از آن گودبرداری شده بود رخ داده و
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر ایرانی در پی ریزش آوار یک محل گودبرداری شده خبر داد. سید جلال ملکی در گفت‌وگویی، در این‌باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه ریزش آوار در ساعت 14:14 روز جمعه به مرکز فوریت‌های 125 ، ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه 59 و گروه نجات 3 را به محل حادثه واقع در سعادت آباد ، کوی فراز اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک قطعه زمین به مساحت 1000 متر مربع که 200 متر مربع از از آن گودبرداری شده بود رخ داده و ریزش ضلع شمالی محل گودبرداری شده موجب ریزش خاک و سنگ زمین و بخش‌هایی از پیاده‌رو بر سر کارگری جوان شده است.

وی با بیان اینکه کارگر ساختمانی کاملا در زیرآوار محبوس شده بود، گفت: آتش نشانان عملیات جستجو در این منطقه را آغاز کرده و پس ازمدتی کارگر 35 ساله ایرانی را از زیرآوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را تائید و اعلام کردند.

ملکی اضافه‌کرد: پس از کشف جسد این کارگر، آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و در ساعت 16:28 به عملیات خود خاتمه دادند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
حادثه‌ای وحشتناک برای ۳۰ زن شرکت‌کننده در عروسی
از املت بیت رهبری تا کتری دفتر رئیس جمهور
امروز به روایت روزنامه ها 93/06/05 + تصاویر
اقدامات شهرداری برای کاهش آلودگی هوا
ابوبکر البغدادی دستگیر و روانه اوین شد؟!