انتشار تصاویر مستهجن برای انتقام جوئی از معلم خصوصی
فردی که با انتشار تصاویر مستهجن و هتک حیثیت معلم خصوصی اش در یکی از صفحات اجتماعی قصد انتقام جوئی از وی را داشت توسط ماموران پلیس فتای شهرستان قائمشهر شناسائی و دستگیر شد.
 سرهنگ محمد رضا قدمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی شکایت فردی به نام «سارا . ب» مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی با ایجاد صفحه ای با نام وی در یکی از صفحات اجتماعی اقدام به قرار دادن عکس شخصی، شماره همراه موجب ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت وی شدند موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا شهرستان قائمشهر قرار گرفت .

وی افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی ماموران موفق شدند متهم به نام «پیمان . الف» را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

 سرهنگ قدمی در ادامه تصریح کرد: متهم به مدت 6 سال به عنوان معلم خصوصی شاکی بوده است ولی به دلیل اختلافات خانوادگی پیش آمده عکس و شماره تلفن وی را در سایت اجتماعی فیس بوک قرار داده تا از وی انتقام بگیرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد،خطاب به کاربران سایتهای مجازی هشدار داد: مراقب عكسها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عكسهای شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی یا در اختیار دیگران قرار ندهند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: مردم سالاری

مطالب پیشنهادی :
قتل هولناک پدر و مادر و بعد از آن خودکشی!
راه‌ اندازی قطار سریع السیر تهران - اصفهان
شجونی: وزیر ارشاد باید ارشاد شود!
حادثه‌ای وحشتناک برای ۳۰ زن شرکت‌کننده در عروسی
کدام وزیر بابک زنجانی را تأیید کرد؟