دادستان خرم‌دره گفت که در حادثه‌ روی داده در برنامه‎ «خاله شادونه» این مجری تلویزیون مقصر شناخته نشده است.
 سیدمهدی ابوطالبی در گفت‌وگویی، با اشاره به اتفاق روی داده در برنامه خاله‌شادونه در شهرستان خرم‌دره که منجر به فوت چند کودک شد، اظهار کرد: دیه فوت‌شدگان پرداخت شده و تنها مابه‌التفاوت سال 92 مانده است و خانواده‎ها برای گرفتن دیه مراجعه می‎کنند.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای برنامه، این مراسم توسط مجری برگزارکننده بیمه شده بود، افزود: دیه متوفیان در 28 اسفند سال 92 توسط بیمه واریز شده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه به مجروحان این حادثه نیز دیه پرداخت می‌شود، عنوان کرد: حکم این پرونده صادر شده و در مرحله اجرای احکام قرار دارد.

ابوطالبی با تاکید بر اینکه خاله شادونه در این پرونده مقصر شناخته نشد و تبرئه شد، افزود: مسئول اجرای این برنامه به عنوان مقصر اصلی این پرونده شناخته شده و از سوی دادگاه به حبس محکوم شد.

دادستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه انجام کار کارشناسی قبل از اجرای این قبیل برنامه‎ها از وقوع حوادث مشابه جلوگیری می‎کند، اظهار کرد: مجریان برگزار کننده این برنامه‎ها باید علاوه بر تهیه مکان مناسب با فرمانداری و شورای تامین نیز هماهنگی لازم را داشته باشند و همچنین عوامل اجرایی ناظر داشته و به میزان ظرفیت سالن نسبت به بلیت‌فروشی اقدام کنند.

عصر روز 21 اردیبهشت‌ماه سال 91 در برنامه خاله شادونه در سالن سه هزار نفری شهدای شهرستان خرم‌دره اتفاقی رخ داد که منجر به فوت سه کودک شد که پس از آن پرونده‌ای در دادسرای شهرستان خرم‌دره تشکیل شد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
قتل هولناک پدر و مادر و بعد از آن خودکشی!
راه‌ اندازی قطار سریع السیر تهران - اصفهان
حادثه‌ای وحشتناک برای ۳۰ زن شرکت‌کننده در عروسی
پاسخ وزیر به دلواپسان ارائه اینترنت پرسرعت
شجونی: وزیر ارشاد باید ارشاد شود!