ربودن دختر 8 ساله از مقابل چشمان مادر!
دختر بچه هشت ساله‌یی كه از سوی چند شرور از داخل خانه ربوده شد، با تلاش پلیس در كمتر از سه ساعت از چنگ آدم‌ربایان نجات یافت.
سرهنگ بارونی، رییس پلیس آگاهی استان بوشهر اظهار داشت: صبح دیروز گزارش یك آدم ربایی در شهرستان گناوه به پلیس آگاهی شهرستان اعلام شد. وی افزود: پس از اعلام این خبر، به سرعت گروهی از كارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه دریافتند كه دختر بچه هشت ساله‌یی از سوی افراد شروری از داخل خانه و در مقابل چشمان مادرش ربوده شده است.

به گفته این مقام مسوول انتظامی آدم‌ربایان پس از ربودن دختر بچه، با سرقت خودروی 405 از محل متواری شدند و پس از دقایقی با تماس با خانواده دختر بچه از والدینش در‌ازای آزادی او مبلغ 300 میلیون تومان درخواست كردند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان كرد: سرانجام ماموران پلیس آگاهی توانستند متهمان را شناسایی و خودروی سرقتی را نیز در داخل شهرستان ردیابی كنند.

سرهنگ بارونی ادامه داد: با اجرای طرح مهار، ماموران موفق شدند در یك عملیات ضربتی، خودروی 405 كه قصد داشت دختر هشت ساله را به مخفیگاهی خارج از شهر منتقل كند توقیف و راننده آن را كه یكی از آدم‌ربایان بود، دستگیر كند.

پس از دستگیری آدم‌ربایان، دختربچه به آغوش خانواده بازگردانده شد. عملیات آزادی دختر بچه هشت ساله در كمتر از سه ساعت انجام شد و آدم‌ربای دستگیر شده نیز علت این

اقدام‌شان را اختلاف با خانواده آن دختر عنوان كردند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: etemaad.ir
 
مطالب پیشنهادی :
حمله ناکام به پاسگاه مرزی ایران
تصمیمات جدید درباره سبد کالا
توضیح درباره دستبند و پابندهای الکترونیکی
تأیید صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران + عکس
تولید مزدا 3 در ایران متوقف شد!