ویزیت‌های ارزان زن شیاد در نقش چشم پزشک
سلامت نیوز: یک زن که در نقش چشم پزشک اقدام به ویزیت بیماران با تخفیف ویژه می کرد، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.
سرگرد «ایرج ارسلانی» رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) اظهار داشت: روز شنبه، زنی به نام «ونوس» با مراجعه به پلیس اعلام کرد چشم پزشک بوده و مطبش در محدوده خیابان کارگر جنوبی است، اما مدتی پیش متوجه شده زنی با جعل مدارک وی، اقدام به ویزیت در محدوده شهرک ولیعصر(عج) می‌کند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع خطر برای بیماران از سوی این پزشک قلابی، تیمی از مأموران برای رسیدگی وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.
این مقام پلیسی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک زن با جعل مهر مرتبط با فعالیت چشم پزشک واقعی، به ویزیت بیماران و صدور نسخه تعیین شماره عینک می‌پردازد و با شگرد تخفیف‌های ویژه اقدام به جلب مشتری می‌کند. کلانتر 153 تصریح کرد: بلافاصله نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت این زن شیاد صادر شد؛ مأموران در پوشش نامحسوس به مطب این پزشک قلابی مراجعه کردند و با مشاهده اینکه وی بیماران و مراجعه کنندگان را ویزیت و اقدام به ارائه نسخه پزشکی با مهر جعلی می‌کند، او را بازداشت کردند.
سرگرد ارسلانی گفت: چشم پزشک قلابی در ابتدا سعی کرد با جوسازی و درگیری از دستگیری خود جلوگیری کند اما زمانی که با دلایل محکم پلیس و همچنین پزشک واقعی روبه‌رو شد به ناچار به جرایم خود اعتراف کرد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: salamatnews.com
 
مطالب پیشنهادی :
افشاگری درباره خبرنگار آمریکایی سلاخی شده
واکنش به اظهارات کولایی درباره اشتغال زنان
زن داعشی: سر کامرون را از تن جدا می‌کنم!
مرد هسته ای ایران به آمریکایی ها چه گفت؟
معروفترین داعشی‌ها؛ از بدنساز آمریکایی تا دختران فیسبوکی +تصاویر