راز قتل دختر در سینه مادر
پدر و پسر که از سرکشی‌های دختر خانواده به تنگ آمده بودند دست به جنایتی پنهان زدند. مادر که صحنه این قتل و دفن جسد دخترش را در چاله‌ای دیده بود پس از 7 ماه رازگشایی کرد.
ساعت 7 عصر سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری زنی پای در کلانتری 176 حسن‌آباد گذاشت و پرده از راز قتل خانوادگی دختر 19 ساله‌اش برداشت.«فاطمه» درحالی که چهره‌ای پریشان داشت، گفت: روز دوم آبان ماه سال گذشته که عید غدیر بود دخترم «مرضیه» وقتی وارد خانه شد با برادر کوچکترش درگیر شد و پسرم «نعیم» با ساعت دیواری چند ضربه محکم به سرش زد.

وی افزود: «مرضیه» روی زمین افتاد و سرش خونریزی کرد که «نعیم» از اتاق بیرون رفت و سپس با چوب دستی که از پیش تهیه کرده بود چند ضربه دیگر به سر دخترم زد.

مادر جوان ادامه داد: «مرضیه» به قتل رسید و من جرأت فریاد زدن یا اعتراض نداشتم چرا که از سوی «نعیم» تهدید به مرگ شده بودم.

«نعیم» به سمت انباری داخل حیاط خانه رفت و شروع به کندن زمین کرد و سپس جسد «مرضیه» را در آن چاله دفن کرد.

در این مدت همه اعضای خانواده‌ام از این سناریو باخبر بودند و حتی شوهرم در این جنایت به پسرم کمک کرد. آنها می‌گفتند اگر درباره این ماجرا با کسی حرفی بزنم مرا نیز خواهند کشت.

با ادعای مادر جوان مأموران به شهرک احمدیه حسن آباد رفته و پسر جوان و پدرش را که در خانه بودند، دستگیر کردند.

«نعیم» وقتی دید مادرش او را لو داده به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: خواهرم مشکل روحی و روانی داشت و سال‌ها پیش به خاطر بیما‌ری‌اش مدتی در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته بود.

وی افزود: «مرضیه» دختر سرکشی بود و هربار که علت غیبت‌هایش در خانه را می‌پرسیدم، جواب‌های تندی می‌داد و رفتارهایش باعث بی‌آبرویی‌مان در محله شده بود.

وی افزود: از قبل با پدرم تصمیم به کشتن خواهرم گرفته بودیم تا اینکه روز حادثه خواهرم پس از سه روز غیبت به خانه آمد و زمانی که گوشی موبایلش را بررسی کردم عصبانی شده و درگیری لفظی‌مان شروع شد.

در همین لحظه «مرضیه» با چاقویی که در دست داشت به سمتم حمله کرد و من نیز که ترسیده بودم با ساعت دیواری چند ضربه محکم به سرش زدم و خواهرم روی زمین افتاد.

پسر خواهرکش ادامه داد: خون زیادی از سرش رفته بود ولی برای اطمینان از مرگش با چوب‌دستی چند ضربه دیگر به سرش زدم و برای پنهان کردن جسدش به انباری داخل حیاط رفتم و با بیل و کلنگ زمین را کندم و جسد خواهرم را در آن دفن و مادرم را نیز تهدید کردم که از این ماجرا به کسی حرفی نزند.

پدر نعیم گفت: با همسرم اختلاف زیادی داشتم و دخترم نیز همیشه بیرون از خانه بود و هر بار که علت نبودنش را از مادرش می‌پرسیدم جواب‌های مختلفی می‌داد و با هم درگیر می‌شدیم تا اینکه پسرم «نعیم» برای پایان دادن به این درگیری‌ها پیشنهاد قتل خواهرش را داد و من نیز پذیرفتم. در زمان قتل در صحنه حضور داشتم و پسرم را همراهی کردم. با این اعترافات هولناک قاضی شعبه یکم جزایی دادگاه انقلاب عمومی بخش فشافویه دستور داد پسر افغان روانه زندان شده و پدرش نیز با قرار وثیقه آزاد شود.

بنابر این گزارش، کیفرخواست قتل این دختر صادر شد و پرونده در اختیار قاضی عبداللهی رئیس شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت تا پدر و پسر بزودی در برابر 5 قاضی جنایی قرار گیرند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fararu.com
 
مطالب پیشنهادی :
پرونده خیابان‌ خوابی دختر دانشجو به کجا رسید؟
داعش به یتیم خانه هم رحم نکرد
بان‌کی‌مون: مبارزه با داعش نیاز به مجوز شورای امنیت ندارد
محمدرضا خاتمی ممنوع‌الخروج شد
لیست اجاره‌ بها در مناطق مختلف تهران +جدول