زوج جنایتكار، عاملان سلاخی دختر جوان
زوج جنایتكاری كه دختر جویای كار را به خانه‌شان كشانده و پس از آزار و اذیت به قتل رساندند، دیروز در حالی پای میز محاكمه قرار گرفتند كه حكم اعدام عامل قتل در دیوان عالی كشور تایید شده است.
زن و مرد قاتل پس از كشتن دختر جوان جسد او را مثله كرده و در شهر رها كردند. نهم دی‌ماه 89، ماموران پلیس آگاهی ورامین از كشف جسد دختر جوانی در منطقه قرچك باخبر شدند. ماموران پس از حضور در محل دریافتند عامل یا عاملان جنایت پس از قتل دختر، جسد او را تكه‌تكه كرده و در دو منطقه شهر رها كرده‌اند.

همزمان با كشف جسد، خانواده دختری جوان به نام آمنه با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن مرموز دخترشان خبر دادند. با بررسی‌های پلیسی مشخص شد جسد كشف شده متعلق به آمنه است.

با مشخص شدن هویت مقتول، ماموران در ادامه به ردیابی آخرین تماس‌های آمنه پرداختند و در این رابطه زن و مردی جوان به نام علی و مریم را دستگیر كردند. متهمان ابتدا منكر قتل شدند اما در ادامه لب به اعتراف گشودند و به قتل آمنه اعتراف كردند.

با تكمیل تحقیقات، پرونده متهمان با صدور كیفرخواست برای محاكمه به شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد و زن و مرد جنایتكار محاكمه شدند. علی در جلسه دادگاه با رد اتهاماتش گفت: مقتول را برای كار به خانه‌مان دعوت كردیم، بعد از دو ساعت همسرم با او درگیر شد و با لیوان دو ضربه به سر آمنه زد.

همسرم با داد و فریاد از من خواست كه با چاقو مقتول را بزنم، من هم تحت تاثیر حرف‌های او دو ضربه چاقو به كمر دختر جوان زدم. بعد از قتل، خانه را ترك كردم و وقتی صبح برگشتم همسرم جسد مقتول را درحمام خانه تكه‌تكه كرده بود.

مریم نیز در دفاع از خود گفت: وقتی آمنه را به خانه آوردم، شوهرم طلا‌های او را دید و وسوسه شد، به همین خاطر دست و پای دختر جوان را با طناب بست و بعد هم با تهدید از من خواست با لیوان دو ضربه به سر مقتول بزنم.

قرار بود آمنه را بی‌هوش كرده و پس از سرقت طلاهایش، او را مقابل خانه‌شان رها كنیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد كه شوهرم او را با چاقو كشت.

بعد از دفاعیات متهمان و وكلای مدافع آنها، دادگاه به‌صورت غیرعلنی ادامه یافت و با تكمیل تحقیقات قضات، ختم رسیدگی به این پرونده اعلام شد. قضات دادگاه پس از شور، علی را به اتهام قتل به قصاص، به اتهام تجاوز به اعدام، و به خاطر جنایت بر میت به دیه و به اتهام سرقت مقرون به آزار به زندان محكوم كردند.

همسر او هم به اتهام سرقت و جنایت بر میت به زندان و پرداخت دیه محكوم شد. با اعتراض متهمان، پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی كشور فرستاده شد كه قضات دیوان عالی كشور حكم را نقض كرده و برای رسیدگی دوباره به دادگاه كیفری بازگرداندند.

صبح دیروز زوج جنایتكار دوباره پای میزمحاكمه قرار گرفتند. علی با رد جنایت بر میت و تجاوز گفت: هیچگاه مرتكب تجاوز به عنف نشدم. پس از قتل خانه را ترك كرده و وقتی برگشتم متوجه شدم همسرم جسد را تكه تكه كرده است.

مریم هم با رد این اتهام گفت: من قسمت پاها و همسرم بالا تنه مقتول را تكه تكه كردم. پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حكم وارد شور شدند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: etemaad.ir

مطالب پیشنهادی :
روزی که تهران یک خاور بلعید + عکس
روش کلینتون برای بخشیدن خیانت همسر
داعش قربانی بعدی خود را هم معرفی کرد! + عکس
عیادت مجازی ده ها هزار نفر از رهبر انقلاب
روزی که وزیر نفت ایران تا پای مرگ رفت