پخش فیلم غیراخلاقی به دو قتل انجامید
مردی که دونفر را که تصور می‌کرد با همسرش رابطه دارند به قتل رسانده بود، بعد از گذشت چهارسال موفق شد رضایت اولیای‌دم را جلب کند.
به گزارش خبرنگار ما، پلیس شهر قدس، آبان سال89 در جریان تیر‌اندازی مرگبار در این شهر قرار گرفت. کارآگاهان با انجام تحقیقات پی بردند متهمی که دست به قتل زده با سلاح در سطح شهر جولان می‌دهد و قصد دارد چندنفر دیگر را هم به قتل برساند. بلافاصله کار اطلاعاتی برای مهار متهم آغاز شد اما سعید و همدستانش که متوجه شده ‌بودند پلیس در تعقیبشان است با خودروهایشان فرار ‌کردند تا اینکه تجسس‌های پلیس فاش کرد سعید به خانه مردی به‌نام علی رفته و در آنجا قصد دارد یک‌نفر را بکشد.

ماموران با محاصره خانه علی از سعید خواستند خودش را تسلیم کند اما او مقاومت کرد و توانست فرار کند. ماموران در نهایت موفق شدند او را خارج از شهر در حالی‌که دو گلوله به جوانی به‌نام اصغر شلیک کرده ‌بود، بازداشت کنند. پرستاران پس از انتقال اصغر به بیمارستان اعلام کردند شدت خونریزی به حدی است که امکان نجات جان او وجود ندارد.

این مرد نیز دقایقی بعد جان خود را از دست داد و تعداد مقتولان به دونفر رسید. سعید در بازجویی‌ها علت قتل‌ها را توضیح داد و گفت: «با زنی به‌نام زیبا رابطه داشتم و گاهی همراه دوستانم به خانه‌اش سر می‌زدم. یک‌بار در خانه این زن بودم که یکی از دوستانم به‌نام بابک فیلمی را به من نشان داد. آن فیلم همسرم را به اتفاق چندمرد در خانه‌ای نشان می‌داد. فیلم خیلی تار بود و نمی‌شد به‌درستی تشخیص داد آن زن، فریبا همسر من است اما چون چندروز پیش زنم کتک خورده‌ بود و جای جراحت روی بدنش وجود داشت فهمیدم فیلم مربوط به فریباست به خانه رفتم و از او پرسیدم چرا با مردان غریبه بوده، اول گفت آنها را نمی‌شناسد و بعد گفت با هیچ‌کدام رابطه نداشته و آنها را در خانه یکی از دوستانش به نام رویا دیده ‌است.

 من خیلی ناراحت بودم. دونفر از دوستانم به من گفتند اگر جای من بودند مردانی را که با زنم رابطه داشتند می‌کشتند من هم تصمیم گرفتم همه آنها را بکشم. دوستانم هفت‌نفر از آنها را شناسایی کردند خودم هم به خانه فرزانه، زن دیگری که با او رابطه داشتم رفتم و با کمک او سلاح خریدم تا انتقام بگیرم اما در این مدت چیزهای بیشتری فهمیدم.» متهم گفت: «فرزانه به من فیلمی نشان داد و گفت این فیلم در سطح شهر پخش شده‌ است.

او نمی‌دانست زنی که در آن فیلم حضور دارد همسر من است من هم به او چیزی نگفتم بعد دوستانم گفتند مدتی است که این فیلم در سطح شهر دست مردم است و چندنفر از مردانی که با فریبا رابطه داشتند آن را پخش کرده‌اند. همه 10 مردی را که در آن فیلم بودند شناسایی کردیم و تصمیم گرفتم آنها را بکشم. قبل از قتل شیشه کشیدم. بعد با سلاح در خیابان راه افتادم اول به خانه فردی به‌نام سهراب رفتم و او در فیلم بود. با شلیک گلوله در خیابان او را به قتل رساندم و بعد به خانه علی رفتم تا اصغر را بکشم ولی ماموران آمدند موفق شدم فرار کنم و اصغر را هم با خودم بردم. سپس دو گلوله به او شلیک کردم که او هم مرد. سپس در حالی‌که به سمت خانه سومین‌‌نفر می‌رفتم ماموران مرا بازداشت کردند.» سعید گفت از انجام قتل‌ها پشیمان نیست.

بعد از آن متهم جزییات قتل را توضیح داد و دو همدست او نیز بازداشت شدند و گفته‌های متهم را تایید کردند. به این ترتیب پرونده با شکایت اولیای‌‌دم و صدور کیفرخواست علیه متهمان به دادگاه کیفری‌ استان تهران فرستاده ‌شد. این در حالی بود که فریبا، همسر متهم ردیف اول نیز به اتهام رابطه نامشروع برای محاکمه به دادگاه عمومی فرستاده و به اتهام رابطه نامشروع غیر از زنا به 70 ضربه شلاق محکوم شد.

روز گذشته قرار بود سه متهم پرونده برای قتل‌هایی که مرتکب شده‌ بودند محاکمه شوند اما اولیای‌دم دو مقتول قبل از جلسه محاکمه اعلام کردند شکایتی ندارند و درخواست قصاص خود را پس گرفتند. هرچند دادستان درخواست کرده بود متهمان به‌لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شوند اما به‌دلیل اینکه دو متهم ردیف اول و دوم به دادگاه منتقل نشده بودند جلسه رسیدگی تجدید شد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: sharghdaily.ir

مطالب پیشنهادی :
زوج جنایتكار، عاملان سلاخی دختر جوان
محسن هاشمی واقعاً از پرونده برادرش بی خبر است؟
پس‌لرزه‌های نامه خاتمی در صحنه سیاسی
عیادت مجازی ده ها هزار نفر از رهبر انقلاب
پس‌لرزه‌های نامه خاتمی در صحنه سیاسی