خواهرم فاسد بود او را کشتم!
خبر قتل هولناک الناز، دختر 19ساله را مادرش به ماموران پلیس اعلام کرد. او در تماس با ماموران گفت: «پسرم علی با خواهرش درگیر شد، او را خفه و جسدش را با کندن چاله‌ای در انباری خانه دفن کرد.»
علی گفت: فهمیدم خواهرم به راهی که نباید، کشیده شده و او حالا دختری فاسد است؛ با هم درگیر شدیم، گفتم غیرت من اجازه نمی‌دهد تو را رها کنم تا هرکاری دوست‌ داری بکنی. باز فحاشی کرد و به من گفت به تو ربطی ندارد. دست‌هایم را روی گلوی خواهرم گذاشتم و فشار دادم.

خبر قتل هولناک الناز، دختر 19ساله را مادرش به ماموران پلیس اعلام کرد. او در تماس با ماموران گفت: «پسرم علی با خواهرش درگیر شد، او را خفه و جسدش را با کندن چاله‌ای در انباری خانه دفن کرد.»

این زن مدعی شد هنگام درگیری خواهر و برادر در آنجا بوده اما نتوانسته کاری کند و پسرش هم بعد از دفن‌کردن خواهرش خانه را ترک کرده است. وقتی ماموران به خانه این زن رفتند و خاک نرم انباری را دیدند متوجه شدند آنجا به‌تازگی کنده شده ‌است. آنها در ادامه جسد الناز را از زیر خاک بیرون کشیدند. با ارسال جسد به پزشکی‌قانونی و اثبات صحت اظهارات زن میانسال، تحقیقات برای پیداکردن علی آغاز شد تا اینکه ماموران یک هفته بعد موفق شدند او را در حالی‌که قصد داشت از کشور خارج شود، بازداشت کنند.

علی بلافاصله بعد از بازداشت مسوولیت قتل خواهرش را برعهده گرفت و گفت: «مدتی بود متوجه شده‌ بودم خواهرم کارهای عجیب می‌کند و سعی دارد مسایلی را از ما پنهان کند. چندروزی او را زیر نظر گرفتم و فهمیدم الناز با آدم‌های بدی رابطه دارد. به او گفتم این رابطه را قطع کن و اگر به حرفم گوش بدهی فراموش می‌کنم تو چه کرده‌ای. ما پدر نداشتیم و با مادرمان زندگی می‌کردیم. نبود پدر باعث شده‌ بود الناز فکر کند می‌تواند هر کاری دوست دارد انجام دهد. فکر می‌کردم تذکری که به او دادم کافی است و با اینکه با من جروبحث کرد اما دیگر به آن روابط ادامه نمی‌دهد.»

علی در ادامه گفت: «خواهرم چندروز قبل از حادثه از خانه بیرون رفت زمانی که من به منزل رفتم و از مادرم پرسیدم الناز کجاست، جواب داد با دوستانش بیرون رفته‌ است. خواهرم چند شب به خانه نیامد وقتی که آمد با هم جروبحث کردیم و به او گفتم باید به من بگویی کجا رفته‌ای و توضیح بدهی چه اتفاقی افتاده ‌است و او به من گفت به تو ربطی ندارد.» متهم ادامه داد: «خواهرم دوسال از من بزرگ‌تر بود و می‌گفت کارهایم به تو هیچ ربطی ندارد و هرکاری بخواهم می‌کنم مادرم هم با او برخوردی نمی‌کرد. به الناز گفتم باید جواب بدهد، کتکش زدم و گوشی تلفنش را از او گرفتم متوجه شدم عکس‌ها و پیامک‌های نامناسبی در گوشی او است ضمن اینکه شماره‌تلفن‌های غریبه هم در گوشی‌اش بود.

فهمیدم خواهرم به راهی که نباید، کشیده شده و او حالا دختری فاسد است؛ با هم درگیر شدیم، گفتم غیرت من اجازه نمی‌دهد تو را رها کنم تا هرکاری دوست‌ داری بکنی. باز فحاشی کرد و به من گفت به تو ربطی ندارد. دست‌هایم را روی گلوی خواهرم گذاشتم و فشار دادم. مادرم خواست جلو من را بگیرد اما نتوانست.

من خیلی عصبی و ناراحت بودم وقتی به خودم آمدم خواهرم خفه شده و جانش را از دست داده‌ بود. آن‌موقع اصلا از کارم پشیمان نبودم. در انباری خانه چاله‌ای کندم و خواهرم را دفن و بعد هم از خانه فرار کردم. او آبرو و حیثیت من را برده بود در محله همه درباره خواهرم صحبت می‌کردند و انگشت‌نمای مردم شده بودم حتی خجالت می‌کشیدم سر کار بروم. من به خواهرم گفته ‌بودم اگر کسی در زندگی‌اش هست می‌تواند او را به ما معرفی کند و با هم ازدواج کنند اما بعد متوجه شدم خواهرم از این راه پول درمی‌آورد و همین موضوع هم من را به‌شدت ناراحت کرد. هرچند به‌خاطر مرگ خواهرم ناراحت هستم اما راهی نداشتم و باید او را می‌کشتم.»

پزشکی‌قانونی در ادامه تحقیقات، مرگ الناز بر اثر خفگی را تایید و اعلام کرد علت مرگ فشار بر عناصر حیاتی گردن است. علی باتوجه به این نظریه و شکایت مادر مقتول بازداشت و کیفرخواست علیه او با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل صادر شد و وی به زودی در شعبه 74 دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه می‌شود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: sharghdaily.ir

مطالب پیشنهادی :
مادر و دختر 10 ساله به شکل مرموزی گم شده اند
چرا زنان ترک جذب گروه های داعش می شوند؟ + تصاویر
روحانی: مسئله مذاکرات را کاملا جدی پیش میبریم
این بار ماجرای نان مارمولکی در لرستان !!!
متهمان ردیف اول ، ایجاد شوک‌های ارزی پیدا شدند