سرقت 50 میلیونی بانکی برادر از خواهر
فرمانده انتظامی بم استان کرمان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز 50 میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند به صورت تهیه شارژ و خرید اینترنتی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ'محمدرضا فدا' گفت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس فتای بم و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت بیش از 50 میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع توسط کارشناسان این پلیس مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و اخذ استعلام از این حساب، به دست داشتن برادر شاکی در برداشت این وجوهات پی بردند که این فرد پس از هماهنگی های لازم قضایی دستگیر و در اتاق بازجوئی با شاکی روبرو شد.

فرمانده انتظامی بم تصریح کرد:متهم دستگیر شده پس از مواجه با مدارک و مستندات گردآوری شده توسط پلیس به عمل مجرمانه خود از طریق یادداشت شماره و رمز کارت خواهرش اقرار و دو نفر دیگر که در خرید اینترنتی و خرید شارژ با وی همکاری کرده بودند را نیز معرفی کرد.

فداء با اشاره به دستگیری دو متهم دیگر این پرونده، گفت: برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده از کارت های بانکی بهتر است از افشاء رمز و اطلاعات آنها حتی به نزدیکان و آشنایان خودداری شود.

این مسئول انتظامی همچنین به منظور پیشگیری از چنین جرائمی خاطرنشان کرد:فعال سازی سیستم پیامکی کارت های بانکی نیز یک راهکار خوب در جهت اطلاع از گردش های مالی حساب است تا به محض وقوع هرگونه برداشت غیرمجاز و نامتعارف به عابر بانک مراجعه و رمزهای اول و دوم کارت تغییر داده شود.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fararu.com


مطالب پیشنهادی :
پسرک را اعدام در ملاعام به کشتن داد!
30 روز تا آغاز کمبود آب تهران
نام همسر اول با ثبت رسمی ازدواج دوم حذف می شود
ارزانی دلار پیش درآمد مذاکرات هسته ای
اسحاق جهانگیری هم موتور سوار شد!