زمان اعلام دلیل سقوط مرگبار آنتونوف
دبیر اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تا اواسط مهر ماه علل سقوط هواپیمای آنتونوف 140 اعلام خواهد شد.
 دبیر اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تا اواسط مهر ماه علل سقوط هواپیمای آنتونوف 140 اعلام خواهد شد.'محمد فیروزی' روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: برخی سیستم های جعبه سیاه این هواپیما سوخته که بازسازی آنها باعث طولانی شدن بررسی سقوط این هواپیما شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سقوط هواپیما موضوعی تخصصی است، تلاش می کنیم تا به یک نظر واحد برای اطلاع رسانی در جامعه برسیم.

وی تصریح کرد: دولت باید برای نوسازی ناوگان حمل ونقل هوایی عزم جدی داشته باشد تا با ارایه لایحه به مجلس برای تامین اعتبار لازم گامی بلند در راستای خدمات رسانی به مردم بردارد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه دو بار قیمت بلیت هواپیما در کشور افزایش می یابد؛ اما برای بهینه سازی ارائه خدمات به مردم اقدامات مثبت انجام نداده ایم.

یک فروند هواپیمای ایران 140 (آنتونف 140) نوزدهم مرداد سال جاری در محوطه درخت کاری شده یک منطقه غیرمسکونی در نزدیکی فرودگاه مهرآباد تهران سقوط کرد.

این هواپیمای مسافربری از تهران به سمت طبس در حرکت بود که در جنوب فرودگاه مهرآباد سقوط کرد.

طبق اعلام یک مقام آگاه در سازمان هواپیمایی کشوری، این هواپیما 48 سرنشین داشت و هنگام برخاستن از زمین دچار سانحه شد و حدود 40 سرنشین این هواپیما کشته شدند.

این نماینده مجلس همچنین از انجام تعهدات تکمیل پروژه های مسکن مهر توسط دولت خبر داد و افزود: با توجه به نواقص موجود در اجرای این طرح، کمبود اعتبار و نیز انتظار بالای مردم باید تکمیل این مجتمع های مسکونی سرعت بیشتری گیرد.

فیروزی با بیان اینکه قادر به تعیین میزان واقعی اعتبارات لازم برای تکمیل مسکن مهر نیستیم، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زیرساخت های لازم در تکمیل مسکن مهر مانند احداث مدارس، درمانگاه ها و انتقال منابع انرژی، نیازمند همکاری وزارتخانه هاست.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور
ایرانی ها در سال چقدر خرج فال گرفتن می کنند؟
تزریق مواد به خانواده... + عکس
رسایی: دل روحانی نباید برای شیطان بسوزد
خودروسازان همچنان خلاف می کنند, فروش اجباری آپشن به خریداران