برخورد کامیون با ساختمانی در جردن
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود یک دستگاه کامیون به ساختمانی مسکونی در خیابان جردن خبر داد.
سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه در ساعت 9:41 امروز در بلوار آفریقا خیابان ناحید شرقی ستاد فرماندهی آتشنشانان را به محله حادثه اعزام کرد. وی افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون ایسوزو پس از برخورد با یک دستگاه سواری پژو 206 از مسیر اصلی خود منحرف شده و وارد یک ساختمان مسکونی پنج طبقه شده است.

ملکی با اشاره به محبوس شدن راننده درون کابین خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه همزمان عملیات نجات و ایمن سازی را در دستور کار خود قرار داده و پس از برش قطعات کامیون راننده 25 ساله را در حالی که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی افزود: گروه دیگر از آتشنشانان نیز ساکنان این ساختمان را تخلیه کرده و سپس به وسیله یک دستگاه جرثقیل کامیون را به محل امن انتقال داده و در ساعت 12:22 به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی همچنین از آتش سوزی گسترده در یک قطعه زمین به مساحت 10 هزار متر مربع در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 12:17 به آتشنشانی تهران گزارش داده شد و علی رغم اینکه محل حادثه در حوزه استحفاظی آتشنشانی چهاردانگه قرار داشت ستاد فرماندهی آتشنشانی دو ایستگاه را به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد در بخش‌های مختلف از این قطعه زمین 10 هزار مترمکعبی ضایعات چوب دچار حریق شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به سوله‌های مجاور است که آتشنشانان بلافاصله عملیات اطفاء را آغاز کرده و پس از مدتی به طور کامل شعله‌های آتش را خاموش کردند.

عکس تزئینی است


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
سرقت 50 میلیونی بانکی برادر از خواهر
سوال کوچک آلن ایر، از ایرانی‌ ها
ایرانی ها در سال چقدر خرج فال گرفتن می کنند؟
تزریق مواد به خانواده... + عکس
رسایی: دل روحانی نباید برای شیطان بسوزد