آرامش سطل آب یخ پس از همسرکُشی!
«پس از اینکه همسرم را کشتم، با ریختن آب یخ روی خودم سعی کردم آرام شوم. از خانه خارج شدم و چند ساعتی در خیابان‌ها پرسه زدم. وقتی آرام شدم به کلانتری رفتم و خودم را معرفی کردم.»
یک مرد عکاس که به خاطر سوءظن همسرش را به قتل رساند، پس از این جنایت با مراجعه به کلانتری راز قتل همسرش را فاش کرد. عصر روز اول مهرماه مردی با مراجعه به مأموران کلانتری 108 نواب ادعا کرد همسرش را به قتل رسانده است. این مرد وقتی در برابر رئیس کلانتری قرار گرفت مدعی شد ساعتی قبل با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده است. همزمان با ادعاهای مرد 44 ساله، رئیس کلانتری برای بررسی صحت ادعای این مرد تیمی از مأموران را راهی محل کرد.

با حضور مأموران در محل مشخص شد زن جوان مورد اصابت چاقو قرار گرفته و از سوی امدادگران اورژانس در حال انتقال به بیمارستان است. هنوز ساعتی از انتقال این زن به بیمارستان نگذشته بود که مأموران در جریان مرگ این زن قرار گرفتند. با تشکیل پرونده قتل و دستور قاضی وی‍ژه قتل تهران جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

صبح چهارشنبه با انتقال مرد همسرکش به نام آرمین به دادسرای امور جنایی او در بازجویی‌های اولیه در مورد روز حادثه به جمشیدی، بازپرس شعبه سوم دادسرا گفت: 19 سال قبل با لیلا ازدواج کردم که حاصل این ازدواج یک پسر 18 ساله است. در یک عکاسی کار می‌کنم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چندی قبل یکی از همسایه‌ها مدعی شد همسرم با یک مرد ارتباط دارد. ابتدا باور نکردم و به همین دلیل خانه‌مان را عوض کرده و در خیابان مرتضوی ساکن شدیم.

چند ماهی از جابه‌جایی خانه‌مان گذشته بود که حرف‌های مرد همسایه دوباره به سراغم آمد و به همسرم سوء‌ظن پیدا کردم. روز یکشنبه برای ثبت‌نام پسرم در دانشگاه همراه او رفتم و پس از اتمام ثبت‌نام او را در بزرگراه نواب پیاده کرده و به خانه آمدم تا با دوچرخه سرکار بروم. آن روز برخلاف همیشه لیلا سر کار نرفته بود و در خانه بود که با او سر همین موضوع درگیر شدم. با حضور پدرزن و پسرم جر و بحث خاتمه یافت اما من از او کینه به دل گرفته بودم به همین خاطر روز دوشنبه به محل کار لیلا رفتم و ادعا کردم نمی‌خواهم همسرم کار کند. وقتی با هم به خانه آمدیم از او خواستم که پیش خودم کار کند پدر زنم نیز برای اینکه ما با هم آشتی کنیم این موضوع را پذیرفت.

مرد جنایتکار ادامه داد: صبح روز حادثه با هم سر کار رفتیم اما در طول روز همسرم به جر و بحث با من پرداخت. ظهر وقتی برای نهار به خانه بازگشتیم لیلا ادعا کرد از من متنفر است و نمی‌خواهد با من زندگی کند. ابتدا سعی کردم آرام باشم اما او مدام با حرف‌هایش آزارم می‌داد. بعد از نهار وقتی همسرم قصد داشت دست و رویش را بشوید با برداشتن کارد آشپزخانه به سراغش رفتم. ابتدا فکر کرد با او شوخی می‌کنم اما یک ضربه به پهلویش زدم که او نقش زمین شد. سپس با دستانم سعی کردم خفه‌اش کنم. صورت همسرم کبود شده بود و دیگر هیچ واکنشی نشان نداد.

پس از اینکه همسرم را کشتم، با ریختن آب یخ روی خودم سعی کردم آرام شوم. پس از اینکه لباس‌هایم را عوض کردم از خانه خارج شدم و چند ساعتی در خیابان‌ها پرسه زدم. وقتی آرام شدم به کلانتری رفتم و خودم را معرفی کردم. وقتی مأموران به خانه‌ام آمدند پسرم در خانه حاضر شده و با دیدن صحنه موضوع را به اورژانس اطلاع داده بود. آرمین در برابر سوال بازپرس پرونده که از او در مورد انگیزه قتل پرسید، مدعی شد: نمی‌خواستم او را بکشم و اکنون نیز پشیمان هستم. کاش قبل از قتل به فکر طلاق بودم و از همسرم جدا می‌شدم.

در ادامه قاضی جمشیدی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی با تفهیم اتهام به متهم، مرد همسرکش را با صدور قرار بازداشت برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی قرار داد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
زمان اعلام دلیل سقوط مرگبار آنتونوف
جامدکردن نور با همکاری دانشمند ایرانی
توقف شماره‌ گذاری برخی خودروهای سواری
ایرانی ها در سال چقدر خرج فال گرفتن می کنند؟
تزریق مواد به خانواده... + عکس