اغفال 80 زن و دختر به بهانه ارتباطات ماورایی
مردی که 80دختر و زن جوان را با ادعای داشتن ارتباطات ماورایی فریب داده بود، پای میز محاکمه رفت و روانه زندان شد.
این پرونده هشت‌سال قبل با شکایت دختری جوان به نام سمیه به جریان افتاد. سمیه وقتی نزد ماموران پلیس تهران رفت علیه مردی 36ساله به نام مهران شکایت کرد و گفت: «به‌طور اتفاقی با مهران آشنا شدم. او خودش را استاد خرد و متخصص انرژی‌درمانی معرفی کرد و گفت با روابط‌ماورایی که دارد می‌تواند کارهای زیادی انجام بدهد.

مهران طوری صحبت می‌کرد که حرف‌هایش را باور کردم. او گفت در شمال شهر مرکز مشاوره دارد و کلاس‌هایی را برگزار می‌کند. مهران ادعا کرد تاکنون 10هزارنفر در کلاس‌های او شرکت کرده و دوهزارنفر نیز به‌صورت مستقیم از وی مشاوره گرفته‌اند و مشکلات همگی آنها حل شده است. من هم تشویق شدم و در کلاس‌های مهران ثبت‌نام کردم.»

سمیه در ادامه گفت: «مهران بعد از مدتی به من پیشنهاد رابطه غیراخلاقی داد. وقتی خواسته‌اش را رد کردم من را کتک زد و سعی کرد با توسل به‌زور مرا تسلیم کند اما همان زمان یکی از دوستانم سر رسید و مرا از دست او نجات داد.»

وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند فهمیدند مهران زنان و دختران زیادی را فریب داده و با برخی از آنها رابطه برقرار کرده است. یکی از شاکیان در این‌باره گفت: «از مشکلات شدید روحی و روانی رنج می‌بردم و مهران توانست مرا فریب بدهد. او گفت تنها راه درمان من برقراری رابطه جنسی است.»

شاکی دیگری نیز گفت: «مهران با افراد زیادی رابطه داشت و اگر کسی در برابر خواسته‌اش مقاومت می‌کرد او را کتک می‌زد و تهدید می‌کرد.»

کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود پی بردند مرکز مشاوره‌ای که مهران دایر کرده غیرقانونی و فاقد مجوز است به این ترتیب مرد جوان بازداشت شد اما در بازجویی‌ها اتهامش را انکار کرد.

پرونده در سال‌های گذشته روند قضایی را طی می‌کرد تا اینکه سرانجام قضات شعبه79 دادگاه کیفری استان تهران مسوول رسیدگی به آن شدند.

در جلسه محاکمه این مرد، نماینده دادستان جرم وی را محرز خواند و خواستار مجازات او شد. سپس برخی شاکیان، اظهارات خود را مطرح کردند اما به دلیل تعداد زیاد شاکیان ادامه رسیدگی به این پرونده به آینده موکول شد و رییس دادگاه دستور بازداشت متهم را که پیش از این با قرار وثیقه آزاد بود، صادر کرد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: sharghdaily.ir

مطالب پیشنهادی :
دردسرهای خانم رئیس، برای ازدواج با مرد جوان
زیباکلام: دوست ندارم به اوین بروم چون ...
چمران، احمدی‌ نژاد را شهردار کرد ؟
نامه تند زیباکلام به جواد لاریجانی
مذاکرات هسته‌ای بدون پیشرفت پایان یافت