ازدواج موقت زندگیم را سیاه کرد
رضا بیکار بود و هیچ گاه برای پیدا کردن کار تلاشی نمی کرد. پدر و مادرش هم او را به خاطر بداخلاقی هایش طرد کرده بودند و هیچ کمکی به او نمی کردند.
 زن جوانی که برای اعلام شکایت از همسر سابقش به پلیس مراجعه کرده بود درباره ماجرای زندگی اش به مددکار اجتماعی کلانتری در مشهد گفت: در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمدم. پدرم با کارگری و رنج و تلاش زیاد، مخارج ما را تامین می کرد اگرچه وضعیت مالی مناسبی نداشتیم، اما پدرم با هر سختی که بود هزینه های تحصیل ما را فراهم می کرد.

با آن که پس از گرفتن دیپلم در دانشگاه آزاد قبول شده بودم، اما هیچ وقت برای تامین شهریه دانشگاه با مشکلی مواجه نشدم و توانستم در یکی از رشته های مهندسی دانش  آموخته شوم. در همان روزها بود که با رضا آشنا شدم و مدتی بعد با هم ازدواج کردیم.

 رضا بیکار بود و هیچ گاه برای پیدا کردن کار تلاشی نمی کرد. پدر و مادرش هم او را به خاطر بداخلاقی هایش طرد کرده بودند و هیچ کمکی به او نمی کردند. حدود ۲ ماه از برگزاری مراسم عقدمان سپری شده بود که من در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شدم، اما رضا همچنان بیکار بود و تا نزدیک ظهر می خوابید.

همین موضوع به مشکل اساسی زندگی ما تبدیل شد تا این که مجبور شدم در دوران عقد از او طلاق بگیرم. اگرچه بعد از ماجرای طلاق دچار افسردگی شده بودم اما سعی می کردم تنهایی ام را با گشت و گذار در شبکه های اجتماعی اینترنت پر کنم. در این میان با جوانی که ۱۰ سال از من کوچک تر بود در یکی از شبکه های اجتماعی آشنا شدم.

وقتی فهمیدم سعید با رایانه آشنایی کامل دارد از او دعوت کردم تا در شرکت استخدام و همکار من شود. مدت زیادی از رابطه دوستی و همکاری من و سعید نگذشته بود که او پیشنهاد ازدواج موقت به من داد و ما با وجود مخالفت های شدید خانواده هایمان با یکدیگر ازدواج کردیم. اما پس از گذشت ۵ سال از ازدواج موقت مان او با دختر دیگری ازدواج کرد و حاضر نشد مرا به عقد دائمی خود درآورد. این گونه بود که اختلافات ما با یکدیگر آغاز شد.

 اگرچه مدت ۲ سال است که هیچ ارتباطی با هم نداریم، اما او حاضر نیست پول هایی را که در مدت ۵ سال به بهانه های مختلف از من قرض کرده است پس بدهد. در این مدت وقتی من به خاطر پول رهن منزل اجاره ای ام از او شکایت کردم او نیز با پرونده سازی و تهمت های نابجا مانند داشتن رابطه نامشروع موجب آبروریزی در بین اقوام و همکارانم شد. حالا هم با وجود آن که دارایی ام را برای او هزینه کرده ام به خاطر تهمت های او در آستانه اخراج از کار قرار گرفته ام و به خاطر یک اشتباه همه چیزم را از دست دادم...


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: khorasannews.com

مطالب پیشنهادی :
ضارب شهید خلیلی به اعدام محکوم شد
نوکیسه‌ های ایرانی در کجا ‌زاده شدند؟
پیوستن ایران به ائتلاف ضد داعش حقیقت دارد؟
مرحله حساس مذاکرات ایران و 1+5
زیباکلام: دوست ندارم به اوین بروم چون ...