باز هم یک رسم غلط جان دختر بچه 11 ساله را گرفت
اجرای یك رسم غلط باعث مرگ یك دختر بچه 11 ساله دانش آموز كلاس پنجم شد. این حادثه كه در مراسم تشییع پیكر یك فرد متوفی در شهر مسجد سلیمان رخ داد باعث گردید چندین خانوار به سوگ این دختر بنشینند.
در جریان مراسم خاكسپاری مرحوم مسلم اسدی فارسانی كه با حضور بیش از 1000 نفر زن - مرد - كودك در قبرستانی در مسجد سلیمان برگزار گردید و اجرای یك رسم غلط كه در هنگام تشییع جنازه گروهی ناآگاه با دردست داشتن اسلحه و عدم آشنائی به فنون استفاده از اسلحه شروع به تیراندازی هوایی نمودند، متأسفانه اصابت یكی از گلوله‌ها به پهلوی دختر 11 ساله‌ای بنام هستی اسدی باعث مرگ وی گردیده.

در این حادثه ناگوار چندین نفر نیز مجروح گردیدند. این عادت غلط كه در بین گروهی از شهروندان معمول است تاكنون جان انسان‌های بی‌گناه بسیاری را گرفته است و باعث عزادار نمودن هزاران خانواده شده است.

اینگونه اتفاقات كه هر چند وقت یكبار نمایان می‌شود می‌طلبد مقامات قضائی و انتظامی با مسببین واقعه برخورد شدیدی در جامعه نمایند تا درس عبرتی برای دیگران شود و باعث ایجاد امنیت در جامعه گردد. از سازمان‌ها، ارگانها و نهادهای دولتی نیز این انتظار وجود دارد كه تلاش و كوشش زیادی را بكار گیرند و نسبت به فرهنگسازی در این گونه جوامع فعال‌تر برخورد كنند.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: jomhourieslami.com

مطالب پیشنهادی :
ضارب شهید خلیلی به اعدام محکوم شد
واکنش آقای وزیر درباره شایعه علیه دخترش
داعش به مجروحان تیرخلاصی می زند!
نوکیسه‌ های ایرانی در کجا ‌زاده شدند؟
مرحله حساس مذاکرات ایران و 1+5