3 قربانی دیگر اسیدپاشی در اصفهان ، یک نفر جان باخت
این خبر را ساعاتی پیش یک سایت محلی در حالی منتشر کرده است که از صبح دیروز (یکشنبه) اولین روز کاری مجلس با اظهارنظرهای شدیدی علیه این اتفاق در روزهای گذشته در اصفهان مواجه شده بود
حوالی ساعت 11 صبح دیروز یکشنبه در اصفهان، یک موتور سوار دو ترکه به سمت 3 دختر در خیابان شیخ صدوق اسید پاشید که یک نفر از آنها به خاطر پاشیدن اسید در قفسه سینه در دم، جان باخت و دو نفر دیگر راهی بیمارستان شدند.

 این خبر را ساعاتی پیش یک سایت محلی در حالی منتشر کرده است که از صبح دیروز (یکشنبه) اولین روز کاری مجلس با اظهارنظرهای شدیدی علیه این اتفاق در روزهای گذشته در اصفهان مواجه شده بود.

یکی از شاهدان عینی این ماجرا به خبرنگار سایت زندگی سالم گفته است: زمانی که با پدرم به سمت خیابان مرداویج می رفتیم شاهد تجمع عظیمی از مردم بودیم که در لحظه اول فکر کردم تصادفی شده اما با نزدیک شدن به محل، ماموران نیروی انتظامی و اورژانس را دیدیم که اعلام کردند به سه دختر، اسیدپاشی شده است.

وی با بیان اینکه در حین انتقال دختران به بیمارستان، مشاهده کردم که روی قفسه سینه یک نفر از آنها اسید پاشیده شده که در دم جان باخته بود.

این شاهد عینی گفت: دو نفر دیگر هم بر روی صورت و دست آنها اسید پاشیده شده بود که راهی بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه پدرم با مشاهده این صحنه، دیگر اجازه رفتن به دانشگاه را به من نداد، گفت: در حال حاضر به خاطر رعب و وحشتی که در خانواده ام ایجاد شده، نشستن در خانه را بهتر از رفتن برای کسب و دانش می دانم.

حادثه اسید پاشی چند روزی است که جزو اخبار داغ رسانه های استان اصفهان شده که طی آخرین اخبار، تعداد زنانی که طی روزهای اخیر بر روی آنها در اصفهان، اسید پاشی شده، به 14 نفر رسید.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: salamatnews.com

مطالب پیشنهادی :
جزییات اسیدپاشی‌های سریالی اخیر به زنان اصفهانی
جزئیات مقررات ارائه خدمات وای فای عمومی
زیباکلام: نامه ها را از سر لاعلاجی می نویسم
هزینه 500 میلیونی اینترنت دو مدیر خودروساز!
حاشیه های یک انتخاب ، دام برای پروفسور سمیعی است؟