راز سقوط مرگبار دختر 25 ساله
پسر جوانی كه در حادثه سقوط مرگبار دختر 25 ساله دستگیر شده در بازجویی‌ها مدعی شد دختر جوان خودكشی كرده است.
سقوط مرگبار دختر 25 ساله از طبقه سوم ساختمان مسكونی سكوت ظهر یكشنبه خیابان مولوی تهران را در هم شكست و قاضی جنایی را در برابر پرونده جدیدی قرار داد. با اعلام سقوط مرگبار دختر جوانی از طبقه سوم به داخل حیاط به ماموران كلانتری مولوی، ماموران برای بررسی صحنه به محل حادثه رفتند.

ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند دختر 25 ساله ساكن طبقه سوم است و پس از سقوطش همسرش سراسیمه خانه را ترك كرده است. با اعلام موضوع به قاضی جمشیدی، بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقات برای دستگیری پسر جوان آغاز شد تا اینكه ماموران او را ساعتی بعد در خانه پدرش دستگیر كردند.

صبح دوشنبه با انتقال جمال به دادسرای امور جنایی او در بازجویی‌ها مدعی شد: پنج ماه پیش از طریق یكی از دوستانم با مهسا آشنا شدم و پس از چند ماه ارتباط به او علاقه‌مند شده و تصمیم گرفتیم ازدواج كنیم اما خانواده من با این ازدواج مخالف بودند و مجبور شدم چندین شب را در ماشینم شب را به صبح برسانم. بعد از گذشت مدتی تصمیم گرفتم خانه‌یی اجاره كنم و با مهسا زیر یك سقف زندگی كنیم.

خانه‌یی را در نزدیكی خیابان مولوی اجاره كردم و مهسا كه تازه از كارش اخراج شده بود به بهانه كار صبح‌ها به خانه‌ام می‌آمد و عصر‌ها نیز او را به خانه‌شان می‌بردم. دوبار به خواستگاری او رفتم اما خانواده‌اش با ازدواج ما مخالفت كردند. یك بار به دادگاه مراجعه كردیم تا از این طریق بتوانم با او ازدواج كنم. اما دادگاه بار اول با این درخواست مخالفت كرد و درخواست دوباره‌یی برای این موضوع دادیم.

پسر جوان در مورد روز حادثه و علت سقوط دختر 25 ساله گفت: روز حادثه با مهسا برسر موضوعی دعوا كردیم و او قصد داشت از خانه برود كه من جلوی او را گرفتم. با سر و صدای ما همسایه‌ها به سراغمان آمدند و از آنجا كه فكر می‌كردند ما زن و شوهر هستیم هر دوی ما را به آرامش دعوت كردند. وقتی مهسا را از رفتن منصرف كردم او وارد آپارتمان شد و قبل از اینكه من بتوانم وارد خانه شوم در را روی من بست.

چندباری با لگد خواستم در را باز كنم كه موفق نشدم. وقتی برای آوردن كمك به طبقه پایین رفتم متوجه صدایی در داخل حیاط شدم. وقتی به آنجا رفتم دیدم مهسا خودش را به پایین پرت كرده است. از ترس بلافاصله از آنجا فرار كردم. با اعترافات پسر 30 ساله، قاضی پرونده با صدور قرار بازداشت متهم را برای روشن شدن زوایای پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار داد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: etemaad.ir

مطالب پیشنهادی :
تهدید کننده به اسیدپاشی بازداشت شد
عیادت رهبر انقلاب از آیت الله مهدوی کنی
3 قربانی دیگر اسیدپاشی در اصفهان ، یک نفر جان باخت
کارناوال جشن تولد برای احمد‌ی نژاد در راه است
معاملات سکه و طلا در دو ماه آینده کاهش می یابد