زن مشهدی در دام آیینه شفابخش افتاد
زن مشهدی که در جریان تصادفی قطع نخاع شده است با تصور اینکه آیینه 100 ساله، وی را شفا خواهد داد، در دام گردانندگان یک شبکه ماهواره‌ای افتاد.
اواخر شهریور ماه سال جاری زن درمانده‌ای که روی صندلی چرخدار نشسته بود، به سختی خود را مقابل میز بازپرس «هادی» رساند و گفت: در مشهد زندگی می‌کنم. اوایل خردادماه در یک سانحه قطع نخاع شدم تا اینکه مرداد امسال با دیدن برنامه قدرت پنهان در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شنیدم افرادی با گذراندن دوره‌های سخت به مرحله‌ای از مقامات ماورایی می‌رسند که می‌توانند بیماران صعب‌العلاج را شفا دهند.

وی افزود: از آن به بعد هر شب با انگیزه بیشتری این برنامه را تماشا می‌کردم تا شاید بتوانم از این ناتوانی نجات پیدا کنم. بنابراین با شبکه «انجل تی‌وی» تماس تلفنی گرفتم و مجری آن که زنی به نام «مینا» است، درباره برنامه قدرت پنهان توضیح داد که افرادی دارای قدرت ماورایی با انتقال قدرت خود از طریق آیینه‌های 100 ساله مخصوص می‌توانند بیماران لاعلاج را شفا دهند.

این خانم مجری گفت شماره تلفن نمایندگی آنها در زیرنویس برنامه هست و من برای خرید آیینه ماورایی می‌توانم با همان شماره‌ها تماس بگیرم! من که به شدت تحت تأثیر گفته‌های خانم مجری قرار گرفته بودم، همان لحظه شماره اعتباری‌ای را که زیرنویس برنامه قدرت پنهان بود یادداشت کردم.

این زن ادامه داد: وقتی تماس گرفتم، مرد جوانی گوشی را برداشت، شماره حسابش را به من داد و گفت 80 میلیون تومان واریز کنم تا در مدت یک هفته، آیینه 100 ساله را تحویل بگیرم. پول را به حسابش واریز کردم و منتظر دریافت آیینه ماورایی شدم. بیش از چند هفته گذشت اما خبری نشد. برای پیگیری چندبار به شماره تلفن اعتباری مرد جوان زنگ زدم، خاموش یا از دسترس خارج بود. نگران شدم؛ چراکه به سختی 80 میلیون تومان پول را جمع کرده بودم. بنابراین با برنامه قدرت پنهان تماس گرفتم، اما خانم مجری شبکه ماهواره‌ای طفره رفت و پاسخ قانع‌کننده‌ای به من نداد. آنجا بود که فهمیدم دار و ندارم بر باد رفته و طعمه کلاهبرداری شده‌ام و نمی‌دانستم باید چه کنم! تا اینکه اواخر شهریور ماه سال جاری در شوک روزنامه ایران خبری خواندم که گردانندگان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای با تبلیغات وسیع ادعا می‌کردند آیینه‌های ماورایی در اختیار دارند و می‌توانند بیماران صعب‌العلاج را شفا دهند و دست به کلاهبرداری چند میلیون تومانی زده‌اند. تصمیم گرفتم برای شکایت از مشهد راهی تهران شوم.

به دنبال اعلام شکایت این زن، بازپرس هادی از شعبه سوم دادسرای ناحیه 10 تهران به تیمی از پایگاه هشتم پلیس آگاهی دستور داد تحقیقاتی را برای ردیابی و دستگیری کلاهبرداران آغاز کنند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد جوان 25 ساله «پژمان» نام دارد و پول‌های فریب‌خوردگان به حساب وی به شعبه بانکی در میدان رودکی واریز شده است. از آنجا که مدتی پیش پژمان به اتهام کلاهبرداری 100 میلیون تومانی از یک زن بیمار دیگر دستگیر شده بود، کارآگاهان یقین پیدا کردند کلاهبرداری از زن قطع نخاعی نیز کار وی است. بنابراین در یک عملیات غافلگیرانه پژمان در خانه‌اش در خیابان کمیل دستگیر شد.

پژمان در بازجویی‌ها گفت: از هشت ماه پیش به طور اتفاقی با شبکه ماهواره‌ای انجل تی‌وی و با برنامه قدرت پنهان آشنا شدم. وقتی دیدم نیاز به رابط در تهران دارند، خودم به آنان پیشنهاد همکاری دادم و ماهانه 700 هزار تومان قرار شد به من حقوق پرداخت کنند. بنابراین شماره حسابی در شعبه رودکی افتتاح کردم و افرادی که با برنامه قدرت پنهان تماس می‌گرفتند، برای خرید آیینه ماورایی به حساب من پول واریز می‌کردند، من نیز پول‌ها را از طریق صرافی‌های شهر تهران به خارج از کشور منتقل می‌کردم. این متهم به بازپرس پرونده گفت حاضر است 80 میلیون تومان مالباخته را به وی برگرداند و رضایتش را جلب کند.

از آنجا که این شیاد چندی پیش نیز به خاطر کلاهبرداری از زن دیگری دستگیر شده و پس از رضایت از سوی بازپرس پرونده آزاد شده بود، این بار بازپرس هادی با وجود رضایت زن قطع نخاعی، برای وی قرار وثیقه 100 میلیون تومانی صادر کرد تا پس از صدور کیفرخواست پرونده‌اش در اختیار دادگاه جزایی عمومی قرار گیرد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
بازداشت فرد مشکوک در اصفهان + عکس
طرح کسر حقوق از کارمندان بدحجاب
فروش قسطی آپارتمان در منطقه 22+ جدول
ایرانسل سالانه چه قدر به دولت پول می‌دهد؟
طلسم تحریم‌های 35 ساله شکسته شد