روش بی شرمانه یک مرد برای جدا نشدن از همسرش
با طرح شكایت و تشكیل پرونده ماموران فتای تهران اقدامات اطلاعاتی و ردزنی‌های خود در فضای مجازی را آغاز كردند.
 یک زن مدتی با مزاحمت‌های تلفنی متعددی كه پیشنهادات بی‌شرمانه‌یی به او می‌دادند روبه‌رو شده بود. افرادی كه با او تماس می‌گرفتند ادعا می‌كردند كه شماره تماس و نام او را از حساب كاربری‌اش در یكی از صفحات مستهجن در فیس بوك به دست آورده‌اند.

موضوعی كه پریشانی او را دوچندان ساخت و باعث شد تا زن جوان به سرعت به پلیس آگاهی تهران مراجعه كند و با طرح شكایت، از بی‌اطلاعی خود نسبت به چگونگی درج نام و شماره تماسش در حساب‌های مستهجن فیس بوك پرده بردارد و به این شكل باب تشكیل پرونده‌یی در پلیس فتای تهران را باز كند.

با طرح شكایت و تشكیل پرونده ماموران فتای تهران اقدامات اطلاعاتی و ردزنی‌های خود در فضای مجازی را آغاز كردند. از آنجا كه صحبت‌های شاكی فرضیه خصومت شخصی را تقویت می‌كرد ماموران روی آن متمركز و به دنبال آن موفق به كشف سرنخ‌های مهمی در این پرونده شدند.

به گفته سرهنگ محمد مهدی كاكوان، رییس پلیس آگاهی فتای تهران در تحقیقات پلیس مشخص شد كه زن جوان چندی پیش برای جدایی از همسر خود اقدام كرده و درخواست طلاق داده است؛ موضوعی كه شك ماموران به همسر او را پررنگ می‌كرد.

همزمان ماموران پلیس فتای تهران در ادامه تحقیقات سایبری خود در فضای مجازی موفق به شناسایی فردی شدند كه تمامی رد زنی‌های ماموران در فضای مجازی به او ختم می‌شد. به این ترتیب عملیات دستگیری آغاز و متهم در اقدامی غافلگیرانه از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ كاكوان در تشریح روند دستگیری متهم گفت: «در بازجویی‌ها مشخص شد كه متهم شوهر زن جوان است كه برای آزار و اذیت روانی او با همدستی دوستانش اقدام به ساختن حساب كاربری مستهجن در فیس بوك با نام و شماره تماس او كرده تا به این شكل او را از طلاق منصرف كند»؛ نقشه‌یی شوم كه با اعترافات صریح و بازرسی از رایانه شخصی متهم ثابت شد. به این ترتیب و با تكمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irannewspaper.ir

مطالب پیشنهادی :
۳۰ سال زندان برای قاتلان مهتاب ساوجی
بازی کامپیوتری، ترفند جدید داعش برای جذب نیرو + عکس
حکم برهنه‌شدن در عزاداری ها چیست ؟
یک بابک زنجانی دیگر رو شد
فروش قسطی آپارتمان در منطقه 22+ جدول