دخترشان اصرار به رابطه داشت با سنگ کشتمش!
پدر وقتی روبه‌روی بازپرس عموزادی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران ایستاد، گفت: فاطمه 14 ساله است. او از خانه بیرون رفته و هنوز برنگشته است.
اواخر فروردین ماه سال جاری وقتی دختر 14 ساله‌ای از خانه‌شان خارج می‌شد هیچ‌کس تصور نمی‌کرد چه سرنوشت دلخراشی برایش رقم خواهد خورد. ساعت‌ها گذشت اما خبری از دختر نشد. پدر و مادر نگران «فاطمه» شده بودند اما اثری از وی نبود. روزهای تعطیلات سال نو آنها با استرس و اضطراب سپری ‌شد تا اینکه زن و شوهری در حالی که از گم‌شدن دخترشان شوکه بودند راهی دادسرای امور جنایی تهران شدند.

 پدر وقتی روبه‌روی بازپرس عموزادی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران ایستاد، گفت: فاطمه 14 ساله است. او از خانه بیرون رفته و هنوز برنگشته است. می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد. به هر کجا که فکر می‌کردیم سرزدیم و سراغش را گرفتیم اما اثری از دخترمان نیست. حتی همکلاسی‌هایش هم از او بی‌خبر هستند.

با ادعاهای پدر تجسس‌های پلیسی برای ردیابی دختر گمشده آغاز شد.

کشف جسد سوخته در ارتفاعات

در حالی که تجسس‌های میدانی پلیس برای یافتن دختر نوجوان آغاز شده بود گروهی کوهنورد به کلانتری ولنجک رفتند و از پیدا شدن جسد سوخته‌ای در یک کانکس خبر دادند.

با مخابره این ماجرای عجیب افسران کلانتری بلافاصله به محل حادثه در ارتفاعات کوه فراز رفتند و با جسد سوخته‌ای روبه‌رو شدند که قابل شناسایی نبود.

پسران کوهنورد در این باره به مأموران گفتند: با گروه کوهنوردی به سمت ارتفاعات کوه فراز می‌رفتیم. در میان راه یک کانکس بود و خواستیم کمی در آنجا استراحت کنیم اما به محض بازکردن در، در کمال ناباوری با جنازه سوخته روبه‌رو شدیم و سریعاً پلیس را در جریان قرار دادیم. با پیدا شدن جسد سوخته یک دختر تیمی از کارشناسان به بررسی این حادثه پرداختند و همزمان به خانواده دختر گمشده نیز اطلاع داده شد اما آنها نمی‌توانستند باور کنند که این جنازه دختر گمشده‌شان باشد و اصرار داشتند که فاطمه زنده است.

بدین ترتیب جسد برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا آزمایش دی‌ان‌ای از آن و پدر فاطمه صورت گیرد.

قتل آتشین

بررسی کارشناسان پزشکی قانونی حاکی از آن بود که جسد متعلق به فاطمه 14 ساله است که چندی پیش از خانه خارج شده و هرگز بازنگشته است. همزمان با کشف و شناسایی جسد این دختر، پرونده برای بررسی بیشتر به بازپرس «جمشیدی» از شعبه سوم بازپرسی ارسال شد. مأموران پلیس برای رازگشایی از قتل آتشین این دختر به تحقیقات گسترده‌ای دست زدند و آنها با کنترل مکالمات تلفنی همراه دختر به سرنخ‌های ویژه‌ای رسیدند.

دستگیری قاتل

کارآگاهان در تحقیقات و بررسی‌های مخابراتی دریافتند فاطمه با پسری به نام «کاظم» 23 ساله در ارتباط بوده است. بدین ترتیب پلیس 14 مرداد ماه سال جاری کاظم را در یک عملیات ضربتی در جنوب تهران دستگیر کرد.

کاظم وقتی خود را در محاصره پلیس دید ابتدا از سرنوشت فاطمه اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد اما وقتی با مدارک قضایی روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و پرده از یک جنایت خاموش برداشت.

اعتراف هولناک

کاظم که تجسس‌ها نشان می‌دهد بارها به خاطر سرقت و اقدامات خشونت‌آمیز روانه زندان شده است، گفت: پیش از سال نو به طور اتفاقی در سوپرمارکتی سمت جنوب تهران با فاطمه آشنا شدم و این دوستی مدتی ادامه پیدا کرد. ما هر از گاهی به طور پنهانی قرار ملاقات می‌گذاشتیم. او بشدت به من وابسته شده بود و من هر چه می‌گفتم این دوستی راه به جایی ندارد نمی‌خواست باور کند تا اینکه یکی از روزهای  فروردین با فاطمه قرار گذاشتم تا برای آخرین بار حرف‌هایمان را بزنیم. با هم به ارتفاعات کوه رفتیم اما در مسیر بحث‌مان شد.

 در آنجا یک کانکس بود که با هم وارد آن شدیم. هر چه خواستم او را آگاه کنم ولی بی‌فایده بود و آرام نمی‌شد حتی وقتی گفتم من زن و بچه دارم می‌خندید. به قدری عصبی شده بودم که با سنگی که در آنجا بود محکم بر سرش کوبیدم. وقتی بیهوش روی زمین افتاد پلاستیک و چوب رویش گذاشتم و با فندک اتمی که همراهم بود وی را آتش زدم و گریختم.

تقاضای قصاص

با اعترافات عامل جنایت آتشین، خانواده فاطمه از بازپرس «جمشیدی» تقاضای قصاص وی را کردند و قرار مجرمیت این مرد صادر شد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی :
۳۰ سال زندان برای قاتلان مهتاب ساوجی
خبر خوش دولت برای بازنشسته های عیالوار
50 نماینده مجلس: "خباز" به مجلس نیاید!
یک بابک زنجانی دیگر رو شد
روحانی با معرفی نیلی می خواسته شوخی کند!