بازداشت مرد اسیدپاش در مشهد
دادستان عمومی و انقلاب مشهد با صدور دستورات ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی خواست تا این پرونده را با جدیت در دستور کار قرار دهند و نسبت به دستگیری متهم فراری اقدام کنند.
چند روز قبل پرونده ای نیابتی از دادسرای دلیجان به مشهد ارسال شد که محتویات آن نشان می داد: مردی حدود ۳۵ ساله به دلیل برخی اختلافات خانوادگی به صورت همسرش اسید پاشیده و متواری شده است که بررسی ها بیانگر آن است که وی احتمالا در مشهد مخفی شده است.
 
 با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، دادستان عمومی و انقلاب مشهد با صدور دستورات ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی خواست تا این پرونده را با جدیت در دستور کار قرار دهند و نسبت به دستگیری متهم فراری اقدام کنند.
 
این گزارش حاکی است: در پی دستور قضایی، گروهی از کارآگاهان زبده، عملیات شناسایی مخفیگاه متهم را با استفاده از شگردهای تخصصی و فنی آغاز کردند و موفق شدند در یک ردزنی اطلاعاتی، وی را در محدوده جاده تبادکان دستگیر کنند.
 
متهم پرونده اسیدپاشی در حالی که مدعی بود قصد داشته با به دست آوردن مبالغی پول از کشور خارج شود مدعی شد: چند ماه قبل همسرم به من گفت که می خواهد مدتی را به تهران و نزد خانواده اش برود ولی پس از گذشت حدود ۳ ماه از این ماجرا متوجه شدم او به تهران نرفته و در منزل دیگری در دلیجان ساکن شده است. من که از این کار او عصبانی شده بودم به در آن منزل رفتم و ظرف حاوی مواد اسیدی را به صورتش پاشیدم.
 
بنابراین گزارش، متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه خراسان

مطالب پیشنهادی :
اراذل و اوباش به دو بیمارستان اردبیل حمله کردند
گفتگوی روحانی و ظریف با یوسف بن علوی
انتقاد از برخورد پلیس در تجمع هواداران مرتضی پاشایی
نیویورک تایمز: نباید فرصت توافق از دست برود
دریافت حق‌الوکاله 32 میلیارد تومانی تخلف نبوده!