قربانی اسیدپاشی دیروز کجا بود؟
آمنه بهرامی میهمان ویژه احمد مسجدجامعی در برنامه کتابگردی روز پنج‌شنبه 29 آبان بود.
آمنه بهرامی میهمان ویژه احمد مسجدجامعی در برنامه کتابگردی روز پنج‌شنبه 29 آبان بود. آمنه بهرامی - قربانی اسیدپاشی - که کتاب زندگی و خاطراتش با عنوان «چشم در برابر چشم» به قلم مهدی سجودی روانه بازار نشر شده است، پنج‌شنبه و در پاسخ به فراخوان حضور در کتابفروشی‌ها، همراه با احمد مسجدجامعی در کتابفروشی‌های خیابان کریم‌خان حضور یافت.

بر اساس گزارش رسیده، احمدرضا احمدی، سهیل محمودی، اسرافیل شیرچی، علی‌اکبر رشیدیان و عبدالحسین مختاباد از دیگر چهره‌هایی بودند که همراه مسجدجامعی در کتابخانه‌های خیابان کریم‌خان حضور پیدا کردند.

فراخوان حضور در کتابفروشی‌ها برای نخستین‌بار در ایران انجام شد و با استقبال از سوی اهل فرهنگ و هنر و برخی از مدیران همراه بود.

احمد مسجدجامعی در مراسم افتتاح کتابفروشی اساطیر از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به علت پاسخ مثبت به فراخوان حضور در کتابفروشی‌ها در قم و همچنین برگزاری بیست و دومین دوره هفته کتاب تشکر کرد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: این دوره از هفته کتاب پرشورتر و مردمی‌تر برگزار شد. همچنین در این دوره هم نهادهای دولتی و هم نهادهای عمومی، ناشران، کتابفروشی‌ها و اهل قلم مشارکت فعال و تاثیرگذاری در برنامه‌های هفته کتاب داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

او سپس به حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در کتابفروشی‌های قم اشاره کرد و از وزیر و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در کتابفروشی‌ها و برگزاری شایسته هفته کتاب تشکر کرد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir

مطالب پیشنهادی :
ماجرای رابطه‌ نامشروع یک پسر با دختر 17 ساله
توضیح پزشک معالج مرتضی پاشایی درباره انتشار فیلم جنجالی از پاشایی
نامه سرگشاده زیباکلام به قضات پرونده‌اش
ژست جالب زیباکلام در کنار کاریکاتورش + عکس
شناسایی هویت 2 جلاد داعش +عکس